#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. febr. 14.

Gyaru make-up



Sziasztok!
Még mindig betegeskedem egy kicsit, úgyhogy ezen a héten nem voltam suliban
 és temérdek sok szabadidőm volt. :D Ma le kellett mennem a boltba, 
mert kellett néhány hozzávaló a
 Valentin napi meglepetésemhez. :) 
Úgyhogy, ha már amúgy is mennem kellett valahova gondoltam berakom az 
új lila lencsémet és kisminkelem magam. :)
Egy egyszerű gyaru sminket választottam. Van itt minden, műszempilla, lencse,
 fekete szemcerka, tus. :D Remélem tetszeni fog nektek. ^^

I <3 gyaru

Amiket használtam: 
- essence I <3 style szemhéjtus
- Ebay-es műszempilla
- Fairy Violet circle lense 
- Avonos szájfény 
( már lekopott a szöveg róla sajnos, úgyhogy nincs bővebb infóm róla xD )
- Essence Black szempillaspirál. 
- No name szemceruza xD  (ez is lekopott )
- Avonos fehér szemceruza ( colortrend )




17 megjegyzés :

  1. Nagyon durva :D Mint egy kis japán lány :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igeenn? huhuu, ez a legszebb bók amit hallottam. :D ^^
      köszi :))

      Törlés
  2. A kontaktlencséd nagyon tetszik és a sminked is :)) Viszont a műszempillával szerintem túl erős az összkép, nappali sminkként nem nagyon tudom elképzelni.
    Persze attól még nagyon szép, estére szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      A gyaru smink alapja a műszempilla, amit szinte éjjel-nappal hordanak. :D Ez a smink még egy szolidabb változat is a többihez képest. :D

      http://media.tumblr.com/tumblr_lr11hh7vDT1qm7ev7.png

      Ez pl. durvább. :D

      Törlés
    2. Ahhoz képest tényleg szolidabb :)

      Törlés
    3. :D na látod. :D De majd akarok csinálni durvábbat is. Csak az a baj, hogy nekem nincs olyan szemhéjam, mint az ázsiaiaknak. Szóval nekem soha nem látszik a szemhéjam, ha ki van nyitva a szemem. xD sajnos.

      Törlés
  3. nagyon jól nézel ki :) szerintem is elmehetnél japán lánynak :) simán :) az a lencse nagyon brutál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!! :D
      hát igen a lencse miatt elég sokan megnéztek ma a boltban xDD

      Törlés
  4. Az Átok c. film jutott eszembe erről... .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jah hát kicsit meredek ez a lencse, de ez a lényeg. : D
      De amúgy tekints egy kicsit jobbra ---> ott is ilyen sminkben pózolnak a leányzók. :DD

      Törlés
  5. jujj,tényleg nagyon klassz lett kis japán csaj lettél ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Nóra! ^^ hát igyekeztem egy kis ázsiai vonást belevinni a sminkbe. :D A kövi lencsém barna lesz.:D

      Törlés
  6. Nekem nagyon bejön! Akarok ilyen kontaktlencsét most azonnal:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :"D sajnos erre a lencsére is 1 hónapot kellett várnunk, de mondjuk asszem az eoptikában lehet kapni színes lencséket, ami gyorsan meg is jön. :D

      Törlés
  7. nagyon jó *-*
    Nekem az lenne a kérdésem, hogy a lencse átmérője nagyobb mint a pupillád? olyan szép nagynak tűnnek és annyira tetszik, hogy muszáj megkérdeznem :D a másik, hogy ez a kontaktlencse egyszer használatos?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen jóval nagyobb, mint a szemem írisze. :D
      Ez konkrétan 14.5 mm-es átmérőjű lencse, de a hatása 16mm-esnek ér fel, legalábbis ezt írják. Mivel nekem alapból kicsi volt a szemem, nálam nagyon látszik, hogy mennyire nagyobbít a szememen. :D
      Ez egy éves lencse, de mivel díszlencse ezért nem ajánlatos minden nap berakni. :)

      Törlés
    2. 1 éves??? fuhuuuu az nagyon jó, ha meg több fajtád is van, akkor nem is kell amiatt aggódni, hogy tönkremegy :) Ez erősen meggondolandó :P

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...