#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. febr. 6.

"Fotós" a kamera előtt avagy képek rólam




Sziasztok!
Nemrég az osztálytársam Noémi megkért, hogy legyek az alanya egy fotózás keretében. 
Na hát rólam tudni kell, hogy amint meglátom, hogy valaki le akar fotózni rögtön a fejemhez emelem a kezem, szóval egy kis lelki vívódást kellett legyőznöm annak érdekében, hogy jó képek készüljenek. Bár egy két ember szerint unott fejet vágok. :D Pedig higgyétek el nem unatkoztam ám. :D Még csak néhány kép készült el, de azokat most itt meg is mutatnám nektek. Kíváncsi vagyok, hogy mit szóltok hozzá. :D Várom a negatív kritikát is.
 ( Pl. tudom, hogy orbitális nagy az orrom. >.< ) 
Valamiért engem mindig ilyen gótikus formában akarnak megjeleníteni. :D Pedig már régen nincs ilyen stílusom, és már az orrkarikámat is kivettem. :D 
De végül is nem zavar, mert szeretem a dark-os fényképeket, ettől függetlenül, 
hogy nem ezt a stílust képviselem. :D 
A ruhák a képen nem jelmez, hanem a saját cuccaim mellesleg. :D 










6 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Jaj köszönöm szépen Nóra! Aranyos vagy ^_^

      Törlés
  2. Nagyon szép képek, ügyes fotós és szép vagy Te is :) AZ első képet tökre el tudnám képzelni fekete-fehéren, csak vörös szájjal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ^^
      Az első képről kb ötféle variációt csináltunk mert nem tudtuk eldönteni, hogy melyik szín legyen. :D persze ez a vörös rúzsos dolog sem rossz ötlet! ^^

      Törlés
  3. Szépek a képek, szerintem jól állnak neked a sötét szinek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ^_^
      Igen, "sajnos" a sötét színektől nem tudok megszabadulni. :D
      Ha sötét akkor Annie :D hehe

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...