#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. febr. 21.

MBLAQ - Best of funny moment

Sziasztok!
Így péntek este gondoltam felrakok egy-két vicces videót az MBLAQ tagjairól, hogy jól induljon a péntek reggel. :D Nagyon idióták tudnak lenni a srácok, de ezt bírom bennük. :D Joon alakít a legtöbbször általában. :D XD 





Erről a videóról annyit kell tudni, hogy Joon-nak nem szabad nevetnie. 
Mindenki sorban jön és próbálkozik mindenfélével, hogy röhögésre bírják. 
Elsőnek végignéztem, aztán megpróbáltam én is kibírni röhögés nélkül, de a 37. percnél megadtam magam xD  Nem bírtam. :D





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...