#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. febr. 18.

Vasárnapi pótlás - Valentin nap



Sziasztok!
Tegnap elfelejtettem megírni nektek a szokásos személyes bejegyzésemet. :D
Igazából semmi különös nem volt a héten, ezért is ment úgy ki a fejemből. :D 
Csütörtökön ugyebár Valentin nap volt. 
Hát én otthon pihengettem a betegségem miatt.
 (Influenza meg egy kis torokgyuszi )  
Pénteken pedig átmentem a barátomhoz délután. 
Előző nap gyártottam egy csomó sütikét, ami olyan lett, mint a fenti képen lévő. :D 
Nagyon sokat szöszöltem vele. :D Anya segített begyúrni a tésztáját, ami egy kókuszgolyó alap, majd utána olvasztottam fel gőz fölött a milka tejcsokit , meg fehér csokit,  és ezzel kentem meg a tetejét, és díszítettem ki különféle módon. :D
A pontos receptet amúgy itt találjátok.
 ( kicsit megváltoztattam, mert én pl. nem szeretem a lekvárt, szóval jah.. :D )
Nekem sajna kicsit vékonyka lett a szívecske, de nem baj. 
Az a jó, hogy sokáig eláll, viszont én elfelejtettem letakarni valamivel,
 és így egy este alatt kicsit kiszáradt az oldala. xD De attól még fincsi volt.
Remélem barátomnak is ízlett. :D Bár megette, szóval biztos ízlett neki. hehe
Pénteken vettünk még az Allee-ban 2 pizzát, és hazamentünk. 
Barátom szépen rendbe rakta a szobáját, és csinált egy mini "éttermet" a szobájából. :D 
Gyújtott gyertyát és szépen elfogyasztottuk a pizzánkat. Nyammi.. 
Aztán nem mondom tovább. HAHA :D <3




Szombaton kicsit untuk magunkat, így barátom összehívta a szokásos baráti társaságot és elmentünk a Blahára kocsmázni. Kb. 1 óra múlva mindenki éhes lett, és elmentünk az Oktogonra valami 200ft-os pizzás helyre. Hát a tésztája bazi vastag volt, de feltét az nuku rajta, 
szóval nekem annyira nem jött be, hiába volt 200 ft. :D
A gyros mondjuk nem volt rossz, barátom olyat evett, és megkóstoltam, fincsi volt. 
Olyan éjfél körül haza is értünk. 
Most hétfőn nem voltam suliban, mert a múlt heti hiányzásaim 
miatt egy csomó minden összejött. 
( Főleg festés órából )
Barátnőm ma megint átjött kicsit photoshoppolni. 
Pár kép ismét el is készült. 
Ezeket láthatjátok is a bejegyzésben. :) 
Na hát így ennyi lenne. Legyetek jók! ^^ 

XoXo
Annie





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...