#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. febr. 11.

Kívánságlistám - Whist List

Sziasztok!
Nagyon régen állítottam össze magamnak Whist list-et, 
egyrészt azért, mert mostanában napról napra be kell osztanom a pénzt, amibe gyakran még egy új szempillaspirál sem fér bele, nem hogy egy cipő. De azért álmodozni lehet, meg gyűjtögetni.
 ( Igaz, most nincs mit félretenni, mert nincs munkám, és hamarosan megszűnik a jogviszonyom az OKJ-s sulival, ami azt fogja jelenti, hogy diákmelót sem fogok kapni, úgyhogy nyáron szívás lesz elég rendesen  >.< ) Nah, de most jöjjön az én kis kívánságlistám. :D





Tavaszi kabátka
Kabátból sosem elég. :D Ez az én mottóm. 
Ilyen  rózsaszín kabát nagyon jó lenne tavaszra. Olyan szép nem? :D 
Sajnos hasonlóval itthon még nem találkoztam. :(






Kabát amin masni van 
Igen megint kabát. :D Igaz ez téli, szóval nem tudnám már sokáig hordani, 
de egy ilyen nagy masnis kabát az álmom. Annyira szépek. 
(márka: bodyline )








Csizma
(Igaz vettem már egy hosszú szárú, térdig érő fűzős csizmát, 
de sajnos az is nagyon hamar átázik, pedig telitalpú >.< , úgyhogy valami bakancsot vagy csizmát még jó lenne beszerezni idén. )










Tavaszi fehér kabát
Már van tavaszi kabátom, ami nagyjából így néz ki, 
de az ilyen fodros dolgokért élek, halok. A kis virágdíszről ne is beszéljünk. :D 
Tuti megvenném, ha látnék hasonlót. 
(márka: bodyline)







Fekete tégelyes szemhéjtus
Eddig csak filces változatot használtam, úgyhogy kíváncsi vagyok a tégelyesre is,
 hogy mit tud. :D





Táska
Egy szép nagy, pakolós táskát keresek mindenhol, amibe belefér 3 napi hétvégi cuccom, amikor megyek a barátomhoz. Sajnos csak merevített, kemény táskákat találok ekkora méretben, ami nekem nem igazán tetszik. : /  Sajnos neten sem találok akkora méretű táskát, amire nekem szükségem lenne. >.<












Napló
A következő tanévre nem lenne rossz egy napló. : ) 
Imádom őket. 





Óra
Egy nőies, csini, aranyos órát elfogadnék szívesen. :D


2 megjegyzés :

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...