#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. febr. 25.

SEGÍTSÉG! Új alapozót keresek. HELP



Sziasztok!
Drágaságomat a Catrice Infinite Matt alapozómat kivonták a forgalomból.
 (1 nappal a kiárusítást követően jártam a boltokban, és sehol sem volt már belőle :"(  ) 
Azóta keresem bőszen a nagy Ő-t. De egyszerűen nem találom. 
Még a drágább 4 ezer ft-os alapozók között sem találtam megfelelő színt, és fedést. 
Valaki, aki próbálta már az Infinite Matt alapozót, tudna nekem ajánlani max 3-4 ezer ft értékben alapozót?
Sokan ajánlották a Catrice másik hasonló alapozóját a Photo Finist, de az a helyzet, hogy a legvilágosabb árnyalat nekem már sötét. : (  


Bal oldal: Matt Jobb oldalt: Photo finis
Forrás: http://delicatehummingbird.blogspot.hu



Ha valaki tud hasonló színű alapozót, mint a Matt Finish légyszi közölje vele, mert megőrülök, hogy minden SÁRGA a fejemen. :(




Ilyenem is van a legvilágosabb árnyalatban, de túl sötét. :( 

24 megjegyzés :

  1. Én megvettem ezt az alapozót a leárazásokon 030as szint de nem lett jó mégsem! Ha akarod átadom szívesen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj aranyos vagy,de sajnos az én bőrömhöz csak a 010-es passzolt, a 020-as is már szerintem sötét, pedig szívesen átvettem volna tőled. :"( hüpp hüpp
      Nem vagy véletlenül budapesti? Élőben megsasolnám azért a színét. :D

      Törlés
  2. Nekem is a kedvencem volt. Menj be egy patikába, nézd meg a Vichy Aera Teint 12-es árnyalatát.A Maybelline Affinitone-nak (eredeti tubusos) is vannak nagyon világos alapozói, bár arról nem írták, hogy tartós lenne. Én is átmentem ezen a "vadásszunk Catrice hasonmást" szakaszon pár hete.Az Essence tégelyes alapozóját is érdemes megnézni, a legvilágosabb árnyalatot. Ha egyik sem jó, akkor meg Skin 79 BB krém.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. A vichy-nek nekem nem túl jó a fedése. Elég zsíros bőröm van, ezért volt jó a catrice matt, mert az jó tömör alapozó volt, nem fényesedett át 5 perc alatt.

      A Skin 79BB-nek meg nem kicsi a fedése, mondván, hogy csak színezett hidratáló? Kicsit félek tőlük. :)

      Törlés
    2. Nekem is problémás a bőröm sajnos. A Vichy Aera Teintből van külön zsíros és száraz bőrre is,a zsírosra valót próbáltad? A SKin79-nek nem kicsi a fedése, azt mondanám, hogy közepestől építhető. Az eredeti BBktől nem kell félni :D Azok tényleg fedéssel érkeznek.

      Törlés
    3. Jaj azt elfelejtettem, hogy a Vichy Dermablend alapozója meg totál fullos fedés, régóta a listámon van, még nem próbáltam, de keress rá, szuper cucc lehet.

      Törlés
    4. Rendben mindkettőt meg fogom nézni. ^^ És a gyógyszertárakban lehet a vichy alapozókkal találkozni? Vagy hol lehet tesztert szerezni?
      ( szerencsére csak piros napok előtt jön ki 3-4 pattanásom, akkor szükséges az erősebb fedés, de általában a zsíros bőrt leszámítva mindig tiszta szokott lenni az arcom )

      Törlés
    5. Normális esetben kéne, hogy legyen a Vichyt forgalmazó patikákban teszter. Nem mind forgalmaz, de amelyik igen, ott kell ,hogy legyen teszter.

      Törlés
    6. Csatlakozom, az Affinitone jó lehet, nekem van Vichy Dermablend is évek óta, de főleg korrektornak használom vagy "nehezebb napokon", mert elég tömény. Világos bőrre Bourjois, amiből létezik száraz és zsíros bőrre is alapozó, nekem nagy kedvenc.

      Törlés
    7. Köszönöm szépen, meg fogom nézni ezt a vichy dolgot. Amúgy árban kb. mennyibe kerül?

      Törlés
  3. szia! nekem a catrice infinite matt 010 is egy cseppet sötét, viszont a bourjois healthy mix serum legvilágosabb árnyalata (talán vanilla a neve?) az tökéletesen passzol - ez kb 4000 forint körül lehet, ha jól emlékszem. remélem sikerül találnod valami jót :) anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huha akkor ezt le fogom csekkolni, fel is írok mindent, amit eddig ajánlottatok. :)
      Úgyis hamarosan lesz tavaszi kuponozás a glamour-nál és társaiknál, hátha lesz Müller kupon benne, és akkor egy drágább alapozóból lehet, hogy lejönne 5-600ft is. jeee

      Törlés
  4. bb krém esetleg? missha perfect coverből én 21et használom (énis catrice 010 vagyok) de van egy még ennél is világosabb árnyalata. csak sajna rohadt drága ha nem ebayről rendeled:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a BB krémekkel szemezek mert jónak tűnnek, csak eddig olyan teszteket láttam csak, akiknek nem ragyás a bőrük és oké hogy bb krém után szép volt az arcuk, de egy gyulladt pirosságot nem tudom, hogy hogy tüntet el? Nekem ilyen Catrice Infinite Matt erősségű kéne minimum.

      Törlés
  5. A Vichy Dermablend legvilágosabb, 15-ös Opal árnyalata megvan nekem, de azt semmiképpen se vedd meg, mert túl sötét és sárga lesz neked. Nekem is hasonló a bőrszínem, de nem zsíros, hanem vízhiányos bőröm van. A patikában volt teszter, a mesterséges, neon fényben full jónak tűnt, de sajnos csak természetes fényben vettem észre, h totál narancssárga fejem lett tőle, és a nyakamnál is elüt. Azóta a szem alatti, sötét karikáimra használom, mert a fedése egy álom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hm köszönöm, hogy írtam., Tegnap az ajánlások miatt meg is néztem, de nem találtam annyira világos árnyalatot belőle. : (

      Törlés
  6. Ja, és azóta én is eredeti, koreai bb krémet használok, (Missha perfect cover 21-est). Nagyon meg vagyok vele elégedve, nem okoz pattanásokat. Igaz, hogy én mindig ásványi alapozóval szoktam fixálni. Azelőtt több üveggel elhasználtam a Maybelline Affinitone Mineral 10-es Ivory árnyalatából, kedvenc alapozóm volt, nem drága, könnyen hozzáférhető, viszont fedése nuku.

    Szerintem érdemes beinvesztálni egy eredeti, koreai BB-be, azóta nem is használok alapozót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt a BB krémet még meggondolom, csak tényleg olyan drága a magyar bbkrém oldalon. :(

      Törlés
  7. Nézd csak: http://blush-rush.blogspot.de/2013/02/catrice-infinite-matt-alternativen.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh köszönöm szépen, így színre nem tűnik rossznak. :D

      Törlés
  8. az avonos alapozók sztem nagyon jók:) a legvilágosabbat használom mert így is hófehér vagyok és az bőrnyugtató is (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont most lettünk anyuval Avon tanácsadónők (vagyis csak ők, de én is viszem a katalógust ) :D majd megnézem a termékmintákat, most hogy mondod. Köszii

      Törlés
  9. Nekem az Astor Mattitude HD nagyon bevált... elég világos, tartós, és 22es fényvédős

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megnézegettem tegnap előtt a müllerben az Astor tesztereket de sötétek voltak. :'(

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...