#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. nov. 18.

Vasárnapi beszámoló By Eni


Sziasztok!
Ismét vasárnap van, holnap pedig már november 19, 
ami azt jelenti, hogy az én drága szerelmespáromnak a 21. születésnapja lesz. ^_^
El sem hiszem, hogy még csak 17 éves volt, amikor egymásra találtunk, 
most meg már 21 éves lesz holnap. Higyjétek el nekem, nagyon gyorsan repül az idő. :D 
Élvezzétek ki minden percét, mert egyszer csak azt veszitek észre, hogy 40 évesek vagytok. >.< 
Konkrétan én még tökre15 évesnek érzem magam, pedig már 20 is elmúltam :D wááá
Holnap szerencsére csak 3 festés órám lesz, ami azt jelenti, hogy 10:30-kor már vége a sulinak, 
úgyhogy elmegyek elintézni a banki dolgaimat,
 aztán du. 3-kor az Allee-ban szülinapozunk egyet Levivel. Odaadom neki az utolsó ajándékát. 
( Azért az utolsó, mert a nadrágot, amit vettem neki, már megkapta előbb :D ) 
A héten olyan hűűűű de sok különös dolog nem történt, kivéve Csuzdi Judit bemutatóját, 
amiről már írtam is egy teljes bejegyzést képekkel meg minden. :)


Végre sikerült az összes letöltött októberi magazint felraknom az oldalra, amitől most egy kicsit megkönnyebbültem. 
Nagyon el voltam már maradva a novemberi számokkal, 
de most ígérem elkezdem gyorsan pótolni őket. 
Szerencsére most a net nem megy el percenként, viszont a gépem még mindig állandóan lefagy.
 Konkrétan a chrome fagy széjjel. De a Firefox-ot meg nem tudom használni, 
mert a képfeltöltést nálam csak egyesével engedi,
 ami egy 3-400 oldalas magazinnál elég sok idő lenne >.< 
Úgyhogy most szenvedek elég rendesen. :D 


Ráadásul hamarosan itt az OKJ-s vizsgaidőszak. 
Lehet, hogy a jövő évtől már kevesebbet fogok tudni frissíteni a készülés miatt, 
de persze mindig fogok feltölteni magazinokat. Az nem fog elmaradni. :) 
Az angoltól is egyre jobban parázok, egyedül nem megy a tanulás. 
Mindig elakadok valamiben, és hiába van meg a könyv hátulján a megoldás,
 nem tudok rájönni, hogy miért pont az a helyes válasz. 
Nem tudom, hogy lesz meg így az emelt vizsga. >.< 
Nyah mindegy, nem is megyek bele ennél tovább ebbe a gondolatsorba,
 mert megint nem fogok tudni aludni. :D 


Ne felejtsétek el, hogy már csak 2 nap van
 és lezárom a nyereményjátékra való jelentkezéseket!
Hajrá Hajrá mindenkinek! ^_^



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...