#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. nov. 14.

Street Fashion - november


Sziasztok!
Ismét hoztam egy pár street fashion képet.
A képek novemberben készültek. 
Sajnos a netem iszonyat sz*r állapotban van. 
Konkrétan percenként elmegy, és így nem tudom feltölteni a több száz oldalas magazinokat. 
Szégyellem is magam, mert már a novemberi számokat kéne töltögetnem : (

Forrás: Asian in fatuation (Flickr)




Hűűh ez a blézer nagyon jól néz ki *_*






Rózsaszín blézer <3 Ilyet egyszer vennem kell. :D 



 Kell ez a csipkés zokni!! >.<















Masnis kabát!!! <3 SZERELEM






Annyira aranyos ez a masnis kabátka :D 



Nektek melyik az abszolút best összeállítás? :
XoXo

5 megjegyzés :

  1. Nekem legjobban a fekete outfit-es telefonáló lány ruházata tetszett és az egyik kép hátterében egy kék, gombos kabátot is megláttam, azt nagyon imádom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra a királykék kabátra gondolsz bal oldalt? :D
      Az nekem is nagyon bejön. Meg mondjuk a mélyebb kék "tengerész" színű kabátok is annyira tetszenek.
      De már anyum kirohanna a világból, ha megint egy kabáttal állítanék haza. xD
      ( Nagyon sok kabátom van >.< )

      Törlés
  2. olyan furi hogy szinte mindenki fülébe füles van.. mo -n nem ilyen elszigeteltek az emberek, nem? (vagy csak én vagyok igy eltájolva? (vidéki város:))) ahw megüt a buta hogy nem tudhatom miket hallgatnak.. **o -és nekem a 2. kép szettje jön be a legjobban:D- ~~nyuu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én ugyan ezt tapasztalom nap, mint nap Budapesten. :D
      A buszon alig van olyan ember, akinek ne lenne a fülében füles. (kivéve az öregeket >.< )

      Én is mindig zenét hallgatok, ha utazom, mert nem szeretem a buszos zajt. :D
      Szerintem hasonló ízlésük lehet, mint nekünk zene téren, bár ki tudja. :D Van olyan japán, aki még soha nem hallott Lady Gagáról, csak, hogy egy példát mondjak. :D

      Törlés
    2. nem mintha én is olyan túl sok lady gagát hallgatnék^^ ... j-pop, j-rock, k-pop, k-rock forever!:DD

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...