#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. nov. 7.

MBLAQ - Mona Lisa és egy kis Magyar vonatkozás?

Sziasztok! :D
Mint látjátok egy kicsit Korea irányába is elindult a blog. Már ami az érdekességeket, zenét illeti. 
( Egy két koreai együttesért nekem is megdobban azért a szívem. :D höhö )
Teljesen nyitott vagyok más Ázsiai országra is,
 úgyhogy ne lepődjetek meg, ha néhányszor lesz egy két koreai együttes,
 vagy vietnámi dorama ajánló. :D 

A mostani bejegyzésben látható klippet az osztálytársam mutatta, szerintem nagyon jó szám, 
de nem is ez a lényeg, hanem, hogy van a klippben valami, ami ismerős lehet a magyaroknak. :D 
Azt a valamit megtaláljátok 2:51-nél. 
Nah ki az akinek leesik a dolog? :D


10 megjegyzés :

  1. csak nem arra a tánc mozdulatra gondolsz? XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de arra :DD
      Én még mindig szakadok rajta. xDD Nagyon jó.
      Kár, hogy csak ez az egy mozdulatsor van az egész klippben. :D

      Törlés
  2. nekem nagyon furcsa volt xD hogy hát végül is egy néptáncos mozdulatot raktak be..xDDD

    VálaszTörlés
  3. Jajam nekem is fura volt, de engem egyből elkapott a röhögőgörcs. :DD xD

    VálaszTörlés
  4. OwO láttam már egy párszor a klippet de még 1x se esett le ><"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Na most már ezentúl más szemmel fogod nézni a klippet. :D
      Amikor nézem a videót mindig alig várom, hogy ehhez a részhez érjen a klipp xDD háhá

      Törlés
  5. Én már az első nézésre is észrevettem, és meg is jegyeztem magamnak. ><

    VálaszTörlés
  6. Jézus, tényleg! Ha nem 5000X láttam már, tényleg így van, hogy nem vettem észre!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sokszor láttam, aztán o.társam mutatta, röhögtem vagy fél óráig az biztos. :D XD

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...