#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. nov. 5.

Heti beszámoló pótlás Eni módra


Sziasztok!
Mostanában néhány vasárnapi beszámoló elfelejtődött. 
Vagyis nem felejtettem el, de Őszi szünet is volt meg minden egyéb, 
ami miatt vagy nem volt időm, vagy nem voltam otthon. 
Képzeljétek! Mára már teljesen visszanőtt a drága frufrum, úgyhogy most örül a fejem. 
Vennem kell egy hajvágó ollót,
 mert én többet bizony nem bízom másra a hajamat, az tuti. >.<
De sajnos a frufrum alakja még mindig nem stimmel. :D Most valamiért balra "hajlik" , pedig egyeneset akartam. Na mindegy, majd megnyírom valamikor >.< 
A blog egyik újítása a vendégkönyv, amit itt a blog jobb oldali sávjában könnyedén elérhettek. 
Nem kell regisztrálni sem! : ) 
Remélem egy jó kis közösség fog ott hamarosan kialakulni. ^^


Jajj, hát nem is mutattam, hogy nemrég milyen borítékban kaptam az egyik
 Rukkola.hu -s mangámat. :D
Szerintem annyira jók a rajzok, hogy húúh... 
Meg is néztem a leányzó deviantart profilját, és nagyon szépen rajzol. ^^
*Irigykedik*
Ráadásul ez a szép boríték egy igazi, eredeti Japán mangát rejtett. :) 


Aztán volt még egy olyan tartozásom, hogy lefotózom nektek, hogy milyen táskát turiztam nemrég. 
Ő lenne a drágaság. Szerintem nagyon csini. ^^ Imádom. 


Van egy fehér lolita stílusú szövetkabátom. ( F& F márka ) 
(Hasonló, mint a képen, csak nincs a szoknyán ilyen fekete tüll, 
és kicsit hosszabb is a szoknyás rész )   
Azt hittem, hogy jól fog állni, de tévedtem. >.<
Nem tudom megszokni ezt a hatalmas szoknyarészt.
 Olyan nagynak érzem magam benne, mintha felszedtem volna plusz 10 kilót, 
pedig alapjáraton sem vagyok egy vékony alkat. xD
Úgyhogy most varrónőt keresek, hátha meg tudja csinálni egyenes szabásúra. 
Ha nem, akkor szerintem áruba bocsájtom. >.<


Nemrég volt egy iskolai feladatom, mégpedig ősz témában kellett fotózgatni. 
Szeretem  az őszt, mert nagyon hangulatos képeket lehet ilyenkor készíteni. 
A fotózáshoz jól felszerelkeztem. :D
Vittem pár gyertyát, egy jó nagy kerámia koponyát, egy ládikát, és gyújtót. :D
Aztán elvonultam a házunk közelében lévő erdőbe. 
Azt hittem, hogy 5 óra körül már senki nem mászkál arra, de sajnos mászkáltak. :D
Nem néztek őrült szektásnak ááh.. :D
Hasaltam a földön, előttem égő gyertyák és egy koponya. :D 
Persze mindenki hátam mögött ment el ,úgyhogy a fényképezőgépemet szerintem nem látták a kezemben. :D 
Jó hogy nem hívtak rám rendőröket. xD 

Íme pár elkészült kép: 







4 megjegyzés :

  1. elképzelem, ahogy a koponya előtt hajbókolsz :D
    A kabát nagyon tetszik *_* raksz fel róla képet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. x'D biztos viccesen nézhettem ki. :D

      Mutatok majd, ha sikerül normális képet csinálnom magamról. Van egy olyan sejtésem, hogy tükrös kép lesz. xD

      Törlés
  2. Őrült szektás X'DDDD
    Az a kabát nagyon csini lehet, majd mutatsz róla képet? Mármint amikor rajtad van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD hát jah, és ráadásul full fekete cuccban voltam :D xD

      Aham, mutatok képet, bár bevallom úgy érzem magam benne, mint egy kötözött sonka. :D Vagy le kell fogynom sürgősen, vagy el kell adnom a kabátot, hogy ne fájjon érte a szívem xD

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...