#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. nov. 7.

Budapest Diary - Jang Keun Suk

Sziasztok!
Már régebben is ki akartam rakni ezt a trailert. 
Ez pedig a Budapest Diary című film, Jang Keun Suk főszereplésével.
Szerintem nagyon szép lehet a film. ( Már, ami a trailerből látszik )
Ebben a trailerben még nekem is tetszik Budapest. :D
Sajnos a teljes filmet még nem találtam meg sehol.
Ha esetleg valaki tud lelőhelyet, megköszönném, ha küldene egy linket. :)


Letöltési linkek: 


A linket Annának köszönöm szépen. 
Vagyis köszönjük, mert nem csak én vagyok kíváncsiak a filmre. : )

Film: 

Fórum: 


4 megjegyzés :

  1. azta *-* nagyon tetszik ez a trailer *-*

    VálaszTörlés
  2. ugye milyen klassz? *_*
    Ha nem néztem meg 100x, akkor egyszer sem. xDD <3

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó *-* majd szólj ha esetleg neked sikerült megtalálni a teljes filmet, meg ha nekem előbb majd szólók :D

    VálaszTörlés
  4. Ha valakit érdekel még a teljes film magyar felirattal.

    https://openload.co/f/0lPwFr9zydg

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...