#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. nov. 21.

Őszi nyereményjáték nyertesei

Sziasztok!
A mai napig úgy volt, hogy videón húzom ki a három nyertest, 
de a gépem egyszerűen annyira iszonyat lassú, hogy még átkonvertálni sem tudom a videót. :/
Úgyhogy a random.org -hoz fordultam, aki jó gyorsan ki is sorsolta a 3 nyertest. :)


1. nyertes
(Sweetsation Therapy Yummi*Tummy baba testápoló )



2. nyertes
( Sunfleur - uborkás arcpakolás )



3. nyertes
( Sunfleur - csokis arcpakolás )


Nah és a lista, amin be van jelölve a nyertesek neve. : )
Gratulálok nektek! ^^


Várom a teljes neveteket, címeteket 
az encsi00@gmail.com címre 5 napon belül! ^_^
A többiek pedig ne keseredjenek el, lesz még nyereményjáték a blogon! :)



6 megjegyzés :

  1. Juj el sem hiszem! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :) :)
    Tényleg én nyertem? :)
    Nagyon-nagyon örülök, köszönöm, köszönöm :)

    VálaszTörlés
  2. neba, télleg nyertem????????????? El se hiszem ! :DDDDDDDDDDD
    Köszi szépen! És pont azt, amit szerettem volna ^_________^

    VálaszTörlés
  3. Ör, hogy örültök! ^^
    Remélem jó hasznát fogjátok venni. :))

    VálaszTörlés
  4. *Örülök hogy örültök! ^^ -> akart lenni, csak lemaradt a fél szöveg, mert állandóan lefagy a gépem xD

    VálaszTörlés
  5. :'DDDDD Még jó hogy felnéztem!!! Hát életemben soha nem nyertem semmit wáááá! xD Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nyertél, megérdemled ^_^
      Hamarosan meg is kapod az ajándékot. :)

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...