#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. nov. 6.

Az a bizonyos fehér kabát


Na sziasztok! 
Ígértem nektek képeket az enyhén Lolita stílusú szoknyás fehér kabátomról. :D
Hát itt vannak a képek. ( Nem röhögni! >.< ) 
 A képeken nagyjából úgy nézek ki, mint egy jóllakott hóember.
 Jah nem is, mert a hóember nem táplálkozik.. :D Akkor nem tudom. :D
Akkor egy jóllakott fehér fóka. >.< :'DDD
 
De a lényeg, hogy itt vannak a képek, a kérdés az, hogy 

a) Megtartsam
b) Megtartsam, de szabassam át 
c) Adjam el a f*nébe :D 



 




Ezek a választási lehetőségek. :D
Az előző képet nézve arra gondoltam, hogy, ha mégis megtartom, 
akkor varrok rá egy fekete csipkeszalagot.
Akkor ugyan úgy nézne ki, mint a fenti képen lévő kabát, 
csak éppen a csipke váltja fel a tüllt. 
A kabát akkor állna, úgy, mint a lenti képen, 
ha alá egy nagy Lolita szoknyát vettem volna fel.
Így kicsit összeesik a szoknya rész.

***

Ha kb fél méterrel keskenyebb lenne a derekam, 
akkor így állna rajtam a kabát. :D  -->

28 megjegyzés :

  1. Tök jó a kabi ès nagyon csini vagy benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm szépen, aranyos vagy ^_^
      Akkor egy pont a "Megtartsam" -hoz :D

      Törlés
  2. Szerintem is jól áll, bár én biztos nem mernék fehér kabátot hordani :D (a koszolódás miatt)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ^^

      Igen a fehér kabát elég necces, de 2 fehér kabátom is van, igaz nem ilyen vastag szövet kabi, hanem vékonyabb anyagú, de szerencsére még nem tettem tönkre. :D Kb hetente kellett kimosni, még a fekete kabátjaimat 2 hetente. Ennyi különbség volt csak. : )

      Persze mióta ilyen rajzos, festős suliba járok nekem is hanyagolnom kell a világos színeket, mert fél mp alatt összefestékezed magad, ha nem figyelsz. :D

      Törlés
  3. Szerintem ha mondjuk szereted ezt a kabátot akkor csak szabasd át :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp ez a baj, hogy nem tudom, hogy szeressem-e. :D
      A kabit tavaly vettem nyáron, és még nem volt alkalmam felvenni azóta sem. :D Mindig csak állt szegény a szekrényben.. :D

      Kíváncsi lennék azért, hogy egy átszabatás mennyibe kerülne..

      Törlés
  4. Mondjuk igen, az átszabás ára is kérdéses. Szerintem amúgy aranyos így is *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert érted ez így is egy F&F-es 10 rongyos kabát, nem tudom, hogy akarok-e rá még költeni. :D

      Törlés
  5. Szerintem nagyon szép, mindenképpen AAAA :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mónika! ^^
      Azt hiszem kezdtek meggyőzni, hogy maradjon a kabát :D

      Törlés
  6. Szerintem is teljesen korrekt. Én semmiképp nem adnám el. :)
    Szabóval beszélj, ha úgy érzed, kéne pár változtatás.
    A színén is lehet ám változtatni, minőségi ruhafestővel, de ehhez is kikérném szabó véleményét. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Verus. : )
      Most megpróbálok kicsit fogyni, hátha úgy máshogy látom utána magam benne, ha még sem, akkor a barátom nővérét ( aki varrónőnek tanult régen)
      megkérdezem, hogy mit lehet vele kezdeni. ^^
      A színén nem változtatnék, mert imádom a fehéret, mióta sötét hajam van ( és nem szőke ) :D

      Törlés
  7. Nagyon csinos ez a kabát. Én megtartanám. :)

    Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, hogy már ennyien írtátok, marad a kabát. : ))
      Elnyerte a méltó helyét a szekrényben. :D Pedig kételkedtem benne én bolond : D

      Törlés
  8. Micsoda hülyeség ... szerintem tökjó a kabát, és jól is áll. Ne tegyél vele semmi butaságot ;) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe. :D Köszönöm Adri! :D
      Most már végképp meggyőztetek. : D

      Törlés
  9. szerintem is maradjon, esetleg nincs hozzá egy másik öved otthon? engem ez a fehér öv zavar:-) de korántsem áll úgy, ahogy leírtad, teljesen jól néz ki! meg te is benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is nagyon zavar az öv. Túl vastag a szövet anyaga és emiatt olyan merev. : /
      Én is ezen filóztam, hogy varratok valami sima fehér övet egy másik anyagból. Csak nem tudom, hogy milyen anyag illene ehhez a szövethez.

      Törlés
  10. Szerintem is maradjon! A fókás dolog egyáltalán nem látszik, csak Te érzed. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D hehe köszönöm, pedig azt hittem reálisan látom magam xD :D

      Törlés
  11. Sajnos egy kicsit tényleg "hóemberes" a kinézeted így... Más színű gombok felvarrásán nem gondolkodtál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm.. nem nagyon. Szeretem a fekete gombokat. :D
      Nem nagyon szeretek más színt igazából :D

      Törlés
  12. Nem fókás - csak pufókás...(csak viccelek:)))). Az öv viszont tényleg nagyon zavaró, h olyan csálén áll.
    Az egyik kabátomon nekem is ilyen az öv. Duplára kötöm és akkor áll is vhogy.
    A csipke jó ötlet, és egy kis átalakítás után valszínűleg neked is jobban tetszene. Mindenképpen tartsd meg! :)

    VálaszTörlés
  13. tartsd meg, így jó ahogy van! :) csinos!

    VálaszTörlés
  14. Tartsd meg úgy ahogy van. Nehogy eladd! Nagyon jól áll, egyáltalán nem tűnsz benne "nagyobbnak".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Höhö
      köszike.
      Hát úgy néz ki megtartom, ha már ennyien mondjátok.:D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...