#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. nov. 15.

Akanishi Jin sexy képei az an.an-ból - Naked Jin



Sziasztok drágaságok!
Húúh, remélem most a nagyon fiatal korosztály nem fog sokkot kapni a képektől. :DDe gondoltam így estére berakom ezt nektek. ( Valahogy mindig ilyen képekbe, videókba akadok este fele wehehe, nem is értem :D  ) Ez a sorozat már elég rég készült, de nem sok helyen látható együtt az összes kép. Jin a jól ismert KAT-TUN együttes ex tagja, és számos Japán sorozatban (doramaban )  is láthattuk őt szerepelni. Pl. Yukan Club, Bandage stb. Azóta Jin szólókarrierbe kezdett, és azóta még Jason Deluro-val is készített egy klippet. Úgyhogy Jin sikere azóta is töretlen. 

Bár még nem tudtam eldönteni, hogy ez a mostanában képviselt zene stílus bejön-e. hm.. nem értem, hogy miért kell ennyire erőltetni ezt az amerikai dolgot. Szerintem japánul szebben énekel, de hát ő tudja. Ja meg az is fura, hogy nálunk ezt a Jason Deluro klippet, azaz a "Test Drive"-ot még soha nem adták le pedig tőle elég sok klipp megjelent a magyar zenecsatornákon.

Reméljük, hogy a színészi pályát nem kezdte hanyagolni, mert személy szerint én imádtam az összes karaktert, amit ő eljátszott filmekben. :) Szerintem nagyon jó színész. A képsorozatról csak annyit, hogy meglepett, hogy simán bevállalt egy ilyen "intim" fotózást. Azt hittem, hogy a japánok kicsit szemérmesebbek. Mindenesetre nem csalódtam Jin-ben. :D Nem rossz, valljuk be. :D Háhá

Na jóéjt mindenkinek ezek után. :D 
XoXo 











* Zene *




8 megjegyzés :

  1. Műveletlen vagyok, fogalmam sincs ki ez a srác (jó, most, hogy olvastam a leírásod, fogalmam már van, de eddig nem volt, na :D ), de tetszetős képek :D A nevetős a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaj dehogy vagy műveletlen. :D Annyi japán színész/énekes van, hogy Dunát lehetne rekeszteni belőlük. :D
      Amúgy én színészként találkoztam vele legelsőnek, és tényleg nagyon megy neki a dolog. :D
      A vígjáték nagyon testhezálló neki, de a komolyabb témájú sorozatokban is jól szerepelt. :D

      De a Yukan Club sorozat valami iszonyat jó :D ha röhögni akarsz azt meg kell nézned egyszer. Írok is róla egy ajánlót holnap. :D

      Amúgy nekem is a nevetős a favorit. (Meg a hasonfekvős popsis psztt.. ^_~ )
      Olyan őszintének tűnik, aztán lehet, hogy nem is őszinte mosoly. :D Kitudja, elvégre színész xD

      Törlés
  2. *q* Akanishi Jin egy ISTEN!!! ahh... legalábbis nekem... XD ezek a képek betesznek nekem akárhányszor látom... :) *.* Test Drive meg az egyik kedvencem... ^.^ Dejó hogy találtam van egy bejegyzés róla. :'D Úgy örülök neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Örülök, hogy tetszett a bejegyzés.
      Régen én is nagy "fan" voltam, de aztán szegényke elfelejtődött. :D Nemrég google-n pedig rátaláltam ezekre a képekre, úgyhogy gyorsan megkerestem a régi anan magazint és letöltöttem amiben ezek a képek voltak.:D Hátha van olyan, aki még nem látta. :D

      Törlés
  3. Úgy felpörögtem tőle, hogy még mondatot se tudtam normálisan fogalmazni. XDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DDDD teljen megértem :DDD

      Törlés
    2. na jó nekem meg a szóalkotás nem megy. :D

      *teljesen megértem
      akart lenni :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...