#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jún. 28.

outfit részletek


Sziasztok!
Ma lementem a könyvtárba visszavinni a könyveimet, és ebben a szerelésben mentem le. Azt hittem, hogy hidegebb van, úgyhogy hosszú farmerben voltam, de utólag rossz választás volt. xD Majdnem megsültem, mire hazaértem. Hm sajnos a panelban nem találsz egy olyan helyet sem ahol van elegendő fény, kivéve a konyhát, de ott meg érthető okok miatt nem akarok pózolni. :D úgyhogy az egész alakos most kimarad.
A nadrágom, amúgy halvány barack színű, de ez nem nagyon jön át. Kicsit "fagyi" színű az összeállításom. Imádom a türkiz színű felsőket, és ékszerekben is imádom. 
A gyűrű egy nagy favorit. : ) Egyszerű és nagyszerű.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...