#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jún. 20.

Kivis körmök nyárra



Sziasztok!
Most már el lehet mondani, hogy igazi nyári idő van. Panelban lakom és sokszor a szobámban is eléri a 28 fokot a hőmérséklet. Ez elég tikkasztó, főleg úgy, hogy alig mozog bent a levegő. 
Én kb. 25 fokig szeretem a meleget, 25 fok után pedig már kezd idegesítővé válni a forróság, kivéve, ha strandon vagyok. Akkor nem zavar. :D Gyerekkoromban a nyár volt a kedvenc évszakom. Főleg azért mert a szülinapom júliusban van, na meg a mai napig eléggé "kétéltű" vagyok. Imádom a vizet. Bármeddig képes vagyok  fürdeni. Imádom. : D  Amikor kisebb voltam, akkor egyszer nagyon brutálisan le is égtem a napon. Annyira, hogy pólót sem tudtam felvenni. Azóta is viselem a régi égés után hólyagocskák maradványait, ami nagyjából úgy néz ki mint egy anyajegy, és utálom őket. Mindenki azt hiszi, hogy tiszta anyajegyes vagyok pedig azok csak égés nyomok. Na mindegy, ennyit a régi időkről. :D
Szóval a témám a kivi volt. Ez úgy kezdődött, hogy anyum vett egy szemmaszkot, amit ha beraksz a hűtőbe, akkor nagyon jól funkcionál nyári napokon. Én általában a homlokomra szoktam tenni, ha már nagyon nem bírom a meleget. Tegnap is 5x hűtöttem le a maszkot, amikor ihletet kaptam a kivi-s mintájáról. :D 
Elég egyszerű a minta, de, ha valaki szeretné megcsinálni Step by Step szerint, akkor írjon egy kommentet, és megcsinálom lépésről lépésre. 

Na hogy tetszik?
(Másnap fotóztam le, úgyhogy lehet, hogy a párna mintája fellelhető a körmeimen >.<" ) 


5 megjegyzés :

  1. Nyami, kell egy kivi nekem most rögton! *.* Jól sikerült ez a minta! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon anyajegyes vagyok (még a talpamon is van egy kupac ill. egy igen nagy a mutatóujjam tövének az oldalán),de így vagyok egyedi. :D Te is tőlük vagy egyedi, ne utáld őket. ^^

    Egyébként én szeretnék szert tenni egy step by step-re. ^^

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen :)
    Sajnos még nem szereztem be díszítő vékony ecsetet, így kicsit vastagok lettek a csíkok, de hát nem baj. :D majd legközelebb.

    Ottamuri: hát igen, ha összekötném őket tuti valami figura ki jönne belőle. :D
    Csak sajnos ilyenkor nyáron vigyázni kell, mert az anyajegyek ha megégnek az nem túl jó sajnos :/

    Rendben lesz belőle Step by Step. Szerintem videó formában fog elkészülni. :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...