#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jún. 28.

Mai sminkem: decora style


Sziasztok!
A tegnap után ismét kedvet kaptam a sminkeléshez. Mai napon a Decora stílus jegyében készült a smink. 
Ez egy nagyon nagyon színes smink. Még a szemöldököm is rózsaszín lett. : D 
A smink elkészítése kb. 15 perc volt. Egy kicsit hiányolom a műszempillát, mint ahogy az előző sminkből is. Most már 100%, hogy veszek műszempillákat, csak azért is! :'D
A smink 3 fő színből áll. A szemhéjam nagy része világoskék, a mozgó szemhéjamra világos rózsaszín került, és a kettő közé pedig egy kis lila. A vízvonalam fehér szemceruzával kihúztam. A szempilláimat fekete szempillaspirállal 2 rétegben festettem ki. És végül, a szemöldököm is rózsaszín lett. :D
Díszítésképpen pár öntapadós matrica is került az arcomra, haha : D
Kár, hogy nincs itthon rózsaszín parókám, úgy elég ütős lenne a smink. : D










6 megjegyzés :

  1. és a japók télleg rózsaszín szemöldökkel futkosnak?...mondjuk egyáltalán nem elképzelhetetlen :D

    VálaszTörlés
  2. Hát a decora stílusú lányok tényleg nagyon extrémek. Szerintem még több matrica van az arcukon, csak itthon nem volt már kellék hozzá. :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a műszempilla nagyon feldobhatta volna, főleg, ha estelteg színes. De nagyon jólett, a szemöldök beszinezését nagyszerű ötletnek tartom. Viszont a fekete hajad elnyeli ezt a szinességet. Egy kis élénkebbszájfénnyel biztos jobban ki tudtad volna hangsúlyozni a smink erejét: D

    VálaszTörlés
  4. Igen sajnos műszempilla hiányban szenvedek :(
    Ezt az előző Gyaru sminkemnél is mondta, hogy szerintem is kellene a műszempilla, és igen ide is jól jött volna. :DD
    Sajna élénk rúzsom szájfényem nem nagyom van :(

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...