#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jún. 27.

Heti sminkem


Sziasztok!
Láttam, hogy szavaztatok a saját sminkes bejegyzésre is, úgyhogy a mai nap egy népszerű gyaru sminket hoztam. Nagyon egyszerű sminkről van szó. A japán divatlapok szerint ez egy hétköznapi gyaru smink a mindennapokra. Na hát ez a smink nekem nappalra már túl erős, pedig régebben ennél durvábban festettem a szememet. :D
A sminkhez amúgy nem kell sok minden, csak teljesen alap dolgok. Szerintem bárki könnyedé el tudja készíteni. Sajnos lencsém meg műszempillám még nincs hozzá, így ez csak egy űbernaturális smink. :D De már folyamatban van a beszerzésük . :) 



Sminkhez kell: 

- 1 fekete szemceruza
- 1 fehér szemceruza
- fekete szemhéjtus
- fekete szempillaspirál
- Natúr, világos színű szemhéjfesték
- pirosító
- szempilla göndörítő
- átlátszó, világos rózsaszín szájfény




10 megjegyzés :

  1. nem tudom miért irigykedjek jobban, a hosszú hajadért vagy a hosszú szempilláidért :DDDD
    amúgy jó lett a smink, bár ha everyday gyaru-t nézed, ott még a legalapabb sminkek is brutál erősek, és erre valszeg leállnának fröcsögni hogy ez nem gyaru :D (hát, gaijin gyaruknak kicsit elvetemült az elképzelésük a gyaruról :D)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hehe hát igen vannak brutálisabb sminkek is. Én ezt egy youtube videó alapján csináltam meg. Elvileg Hime gyaru smink a videó szerint. Persze a japán csajon jobban is mutat. Na meg szerintem az a műszempilla hiányzik nekem is. : D Azzal jobb lenne az összkép. Meg hiába festem ki a szemem bárhogy, nekem túl európai szemem van ahhoz, hogy egy picit is japános legyen a végső összhatás >.<

    VálaszTörlés
  3. Amúgy elsőnek az EGG vagy Ageha magazinból akartam csinálni a sminket, de ott is olyan egyszerű sminkek voltak a mostani számokban, hogy, tuti, hogy senki nem ismerte volna fel, hogy az gyaru smink. :D

    VálaszTörlés
  4. http://youryoutopia.files.wordpress.com/2011/03/tumblr_lh2lkayu5z1qddutbo1_500.jpg

    nah, kb ez volt az alapötlet. :D de tényleg egy műszempilla kéne még. Nah jó egye fene rendelek egy 10es kiszerlést műszempillából, mert ez így nem állapot. : DDD

    VálaszTörlés
  5. gyaru ide vagy oda, nagyon jól áll. Csak úgy világít a szemed o.O :)

    VálaszTörlés
  6. Hehe köszi paphu! :D régebben ilyen fekete körsatíros füstös szemeket csináltam minden reggel, nah arra tényleg azt mondták, hogy ijesztő vagyok. :D

    paphu! Lehet, hogy valamikor nyár közepén, ha meglesz a fotós zsebpénzem, akkor kihasználnám a felajánlott segítségedet rendelés ügyben. :D
    Kinéztem egy 10-es műszempilla adagot. : D
    Meg egy két fimo-s díszt ^_^

    VálaszTörlés
  7. oxioxi, majd szólj és ízzítom rögtön az ebayt :))

    VálaszTörlés
  8. oh te egy angyal vagy :D <3
    Már 3x mentem be a CIB-hez, hogy nem enged belépni az oldalukon a számlámhoz : ( a bankban mindig belép, hazajövök és nálam nem jó. Lehet, hogy csináltatok egy másik számlaszámot, egy másik banknál, mert, ha negyedjére is bemegyek szerintem hülyének néznek. >.<

    VálaszTörlés
  9. Másik bankfiók? Vagy változtasd meg a jelszavad, hátha..

    VálaszTörlés
  10. Már változtattam már jelszót. 2x voltam bent eddig jelszó ügy miatt. És múltkor is ott helyben felírtam egy lapra amit bepötyögtem új jelszónak, és itthon meg kiírja, hogy hibás. :((
    Hülye CIB!

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...