#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jún. 17.

Egy kis frissítés + várható újítások

Sziasztok!
A mai napon belevetettem magam a gyurmázás rejtelmeibe. :D Az előző bejegyzésemben egy irtó egyszerű keksz formát csináltam meg nektek egy videó alapján. Eléggé megtetszett ez a gyurma dolog, úgyhogy lehet, hogy hamarosan veszek pár Fimo márkájú égethető gyurmát és nekiállok kulcstartókat gyártani. :D Ha már nagyon megy, akkor talán a telómat is kidíszítem majd. Utánanéztem és sajnos elég drága egy csomag 50grammos Fimo gyurma 500-600 Ft  :/ És akkor még ott vagyok, hogy az csak egy darab szín. A sütikhez meg ilyenekhez pedig különböző cuccok kellenek, pl. arra, hogy tejszínhab állagot tudjunk elérni. 
Úgyhogy még nem tudom, hogy belevágjak e a dologba. Egyelőre keresem a tökéletes boltot, ahol a legolcsóbb a Fimo. :D Ha valaki tud Bp-n égethető gyurma árakat, akkor írhatna nekem egy listát *_* 




Képzeljétek! Végre megtaláltam a teljes májusi Ageha és EGG magazint, úgyhogy, ha nem haragszotok meg, a Júniusi számok feltöltését a 2 magazin felrakása utánra időzítettem. Szerintem nem bánjátok meg, ugyanis ez  két jó minőségű magazin, szerintem legalábbis. :D




Nemrég írtam, hogy elkezdtem nézni  a Honey and Clover c. animét. Erről azt hiszem még később fogok írni. Annyit elárulok, hogy a kedvenc karakterem egyértelműen Morita lett. :D Szerintem ő a legviccesebb. 
Ebből kiindulva jött az az ötlet, hogy csinálok egy "Anime ajánló" menüpontot, hátha valakit érdekel, hogy személyesen miket ajánlok, és miket néztem meg eddig. :)  Ha valaki jó ötletnek tartja, akkor írhatna egy kommentet, visszaigazolásképpen. :D 



És az utolsó hír, hogy ismét egy Interjúval foglak megörvendeztetni titeket. :) 
Még nem árulom el, hogy ki az interjú alanya, de azt elmondom, hogy, mint mindig, most is egy Ázsiai leányzó fog válaszolni a szokásos Beauty/Trend kérdéseimre. :)

+ Jobb oldalon elindult egy szavazás a honlap tartalmával kapcsolatban. :)
Szavazzatok, mert érdekel a véleményetek.

*CHU CHU!*

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...