#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jún. 25.

Heti beszámoló



Sziasztok drága olvasóim! : ) 
Egy nappal elcsúsztam a heti beszámolóval, de pótlom is. ^^
Örömmel látom, hogy 10-en már szavaztatok is. :)  
Mivel valaki a személyes post-ra is szavazott, ezért nem szüntetem be a vasárnapi 
"Heti beszámoló" post-ot. :D  
( Egyszerre több dologra is lehet ám szavazni )
Jó tudni, hogy valaki kíváncsi rám. Weheheh ^_^" 



Mióta nyári szünet van eléggé összefolynak a napjaim. :D 
Hétfőn az osztálytársammal elmentünk a gyakorlati "munkahelyem" helyszínére, Pestszentlőrincre. Budapest is 1 órányira van tőlem, de ez meg 2re. Úgyhogy eléggé messze van, na de mindegy,
 mert szerencsére 10-re kell beérni.  Azt hittem, hogy még a nyár elején le fogom tudni azt a 2 hét munkát, de csak július végén fogjuk elkezdeni. :/ 

Hm, már csak 2 rész van a Honey and Clover animéből és vége. : (  
Most azon gondolkozom, hogy mit nézzek meg legközelebb, mert kell valami nyárias anime az Anime ajánló menüpontba. Hamarosan lesz egy termék tesztes bejegyzés is. 
Pontosabban egy Kallos hajszínvédő hajpakolásról. 
Aztán lesz még egy interjú is. :P Szeretnék egy DIY bejegyzést is, mert láttam, hogy nagyrészt arra szavaztatok. Remélem sikerül megcsinálnom azt a valamit, bár most ruhaanyag hiányban szenvedek, úgyhogy reménykedjetek, hogy összejöjjön. :D Mert szerintem elég jó ötlet az a "valami" : D


Érdekességként mondom, hogy hamarosan 1 éves lesz a Blog,
 nekem meg Júliusban lesz a 20. szülinapom. >.<" 
Ilyen gyorsan öregszem. Hüpp hüpp. Ez borzalmas. :D 
Amúgy meg lehet, hogy furán hangzik, de büszke vagyok magamra, hogy a blog 1 éve tökéletesen, megszakítások nélkül működik, mert bevallom, mindig annyi minden új dologba kezdek bele, aztán meg abba is hagyom, hogy tényleg csodának minősül a blog 1. szülinapja. :D 
Régebben is írtam már blogokat. Szám szerint hármat, de egyik sem működött tovább pár hónapnál. 
Úgyhogy most bizonyítottam magamnak is, hogy sikerülhet az álmom, hogy egy magyar nyelvű Japán divattal foglalkozó blog létrejöjjön a világhálón. Mindig is ilyen blogra vágytam. Kicsit sajnálom, hogy régebben nem volt ilyen blog magyarul, mert én is szívesen böngésztem volna a Japán magazinokat pár évvel ezelőtt. 
A másik álmom, hogy a japán nyelvet elsajátíthassam, és a magazinokból tudjak nektek kiírni dolgokat. Most erre hajtok. Remélem felvesznek majd a japán szakra. *_*



Szombaton korán reggel jöttem haza a barátomtól, aztán leszálltam Érden a Stop Shopnál, (Van netán érdi olvasóm? hümm? ) és benéztem a One Euro Shop-ba. Kezdem egyre jobban megkedvelni ezt a boltot. A kedvenc Kallos balzsamom is csak 290Ft, és mindig lehet kapni  valami aranyos füzeteket. *_*  Már írtam egy régebbi bejegyzésben, hogy füzetmániás vagyok, és hát ismét vennem kellett egyet, mert olyan cuki volt. :D Az újságosnál pedig beszereztem mind a 3 kedvenc női magazinomat. 
( Joy, Glamour, Cosmopolitan )


Később anyumékkal elmentünk az Érdi piacra. 
Az ottani emberek még mindig nagyon rámenősek. xD 
Vettünk 5 doboz málnát. Imádom. *_* annyira finom volt. ahhh
Málnából soha nem elég. :D Bármennyit meg tudnék enni belőle. 
Láttam egy tök szép korall és fehér átmenetes, virágos fürdőruhát. De sajnos nem úgy árulták őket, hogy külön lehet venni az alsó részt és külön a felsőt. Próbáltam egy M-es méretű fürdőruhát. Annak az bugyi része jó volt, de a felső kicsi. Az L-esnél meg az alsó rész volt nagy. : ( Úgyhogy ott kellett hagynom, pedig egy türkiz színű fürdőruhát is láttam. :'(  Na mindegy.
Anyumékkal ezután átmentünk unokatesómékhoz, ahol nem bírtam megállni, hogy ne vessem bele magam a medencéjükbe. :D Kölcsönben kaptam egy fürdőrucit, és bele is csobbantam. A vállamon még ma is viselem az égési sérüléseket. >_<"  Teljesen leégtem. :D Nembaj, megérte. Panellakó létemre ritkán van dolgom medencével. :D Haha

2 megjegyzés :

  1. Juj, nagyon tetszett ez a kis olvasmány :) Biztos felvesznek japán szakra :) az a füzet nagyon cukiiii :)

    VálaszTörlés
  2. :) köszönöm szépen.
    Elvileg július végén jelentkezem újra, pótfelvételin. Hát remélem, hogy még idén szeptemberben elkezdhetem a szakot. *_*

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...