#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jún. 14.

Heti beszámoló



Sziasztok!
Mostanában eléggé megcsappantak a személyes jellegű post-ok. Sajnos a suli mellett csak a magazinok feltöltésével tudtam foglalkozni, de mint látjátok csak holnaptól kerülnek fel a júniusi számok, úgyhogy ezzel is megkéstem picit. :D  Elég sok dolog összejött így a suli végére, de a lényeg, hogy végre itt  NYÁRI SZÜNET. Na jó nem teljesen...  Először volt a nagy stressz, hogy hova menjünk el nyári 90. órás gyakorlatra. Fotós lévén ez elég nehézkes dolog. Utána ez nagy nehezen "megoldódott", bár a suli még mindig kér valami papírt, ami szerintem nem jogos, mellesleg a törvénykönyvben is megnéztem, hogy milyen papírokat kellene elkérniük, de mindig van valami kifogása a sulinak.. no comment. Aztán rájöttem, hogy 1-2 tantárgyat nem tartok olyan fontosnak, és ezáltal kevesebb jegyem is lett a 2. félévben, úgyhogy azokat szépen bepótolgattam. :D 



Júniustól végre hivatalosan is nyár van , bár az utóbbi 1 hét ezt nem teljesen igazolta. Jó mondjuk én csípem, ha meleg van és esik az eső, csak most ezzel az volt a gáz, hogy nemrég festettem hajat, és a kabátom meg fehér. Tehát, ha megázik a hajam, akkor ki lehet következtetni, hogy milyen színű lesz a fehér kabátom. :D Úgyhogy a héten éjjel-nappal magamnál tartottam az esernyőmet, ami mellesleg  pont nem fér bele a táskámba.
>.<"



Nemrég a városunkban volt egy bizonyos bolhapiac. Ami  minden évben 2x kerül megrendezésre, ha jól tudom. A lényege az, hogy mindenki kiviszi a kis cuccát és megpróbálja eladni jó áron. Anyummal mi is kint voltunk, és megpróbáltuk a régi "fekete" korszakomban viselt ruháimat,öveimet eladni. :D Elég jól ment, összesen 9 ezer Ft-ot kerestünk, amiből vettünk anyával vattacukrot, szóval a végösszeg úgy 8 ezer lett. Azt el kell mondanom, hogy valamiért nagyon nehezen válok meg a cuccaimtól. Legyen az ruha, füzetek, tollak vagy bármi. Ha valamilyen kicsi emlékem fűz hozzá, akkor nehezemre esik odaadni, kidobni. Anyum persze teljesen az ellentétem. Ő mindent kidobna ha tehetné. (És szerintem, ha nem vagyok otthon meg is teszi.. )
 :D A ruháimat 300-Ft-ért adtuk el, ami elég kevés az eredeti árukhoz képest, de mondjuk magasabb áron meg nem vitték volna el őket. Azokat a ruháimat sajnáltam, amik New Yorker-esek és drágák és kb. 1x nem volt rajtam, és eladtuk őket egy csoki áráért. A legjobban egy nagyon jó New Yorker-es rövidnaciért fájdult a szívem, de az igazság, hogy tényleg nem volt rajtam egyszer sem. De azért sajnáltam na. : (
A barátnőm is kint volt, ő már régebb óta űzi a bolhapiac ipart, neki már cipő törzsvásárlói is vannak. :D Nagyon komoly. Én is szétnéztem, de ruhát nem találtam semmi jót, viszont két könyvet 500ft-ért megkaparintottam. ^_^"  




Mai napon rendezgettem az Animeaddicts-os személyi adatlapomat, és az animéim listáját. Mostanában inkább a japán sorozatokra voltam rákattanva és az animék hátrányba kerültek, de a nyár folyamán szerintem lesz pár amit végig fogok nézni. : ) 
 Főleg a komolyabb hangvételű animéket szeretem, de nyáron rám jön a "vicces kedvű" anime nézése.
 (mint pl. az Azumanga <3 legjooobb :D )  A merevlemezemről  letöröltem pár animét, amit soha nem fogok megnézni valószínűleg, utána összepárosítottam a feliratokat a videókkal. (eléggé összevisszaság uralkodik a gépemen ><" ) 
Animeaddicts-on pedig bejelöltem azokat, amiket meg akarok nézni a közeljövőben. :)  Mai nap amúgy a Honey and Clovert kezdtem el nézni. Igazából már régebben is láttam a tv-ben, csak mindig össze vissza, így nincs meg a fejemben a teljes sztori, úgyhogy gondoltam az indavideo-n újrakezdem. Animéknél annyira nem szeretem a magyar szinkront, de most kénytelen leszek szinkronosan megnézni, mert csak olyat találtam hirtelen. :D 




Rengeteg termék tesztes bejegyzés várja már, hogy kikerüljön a blogra. Főleg balzsamos, samponos, körömlakkos bejegyzések, mert azokból nagyon feltankoltam. Igazából csábít, hogy minden nap más mivel mossak hajat és balzsamozzak, de akkor úgy nem lenne érvényes a tesztelésem, úgyhogy ezért is ilyen hosszú ez a folyamat. Az egyik balzsam pl. színtartósságot ígér, amihez ugyebár kell 1 hónap minimum. Aztán mostanában vettem púdert, pirosítót, essence "BB" krémet. Ezekkel is tartozom még nektek. Remélem a nyáron be tudom pótolni a dolgokat. :)  Igyekezni fogok.
Na, de megyek mert leesek a székről :D 
Jóéjt

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...