#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jún. 17.

Japán DIY - cuki keksz dísz, égethető gyurmából



Sziasztok!
Gondolom egy csomó kis aranyos telefondíszt láttatok már, de a szebbek elég borsos áron kaphatóak. Japánban a telefondíszek nagyon nagy szerepet töltenek be a tinik/fiatal felnőttek életében. Az animékben is sokszor fontos szerepet kap a telefon.  Nem találsz egy olyan japán lányt se, akinek nincs valamilyen módon kidíszítve a telefonja. :D Valaki a csillogást kedveli és teleragasztja strasszkővel a mobilját, valaki a decora/fairy kei stílusnak hódol, és mindenféle mesefigurával van tele a mobilja.



 Ez a telefondísz dolog is az egyéni stílus kifejezésére szolgál, egy jelzés, hogy melyik "csoport"-nak vagyunk a büszke tagjai. 
Régebben aki olvasta a blogomat, az találkozhatott pár telefon díszítési módszerrel. Sajnos manapság nem találom a Decoden vagy a Deco Deco magazin friss számait :( , úgyhogy csak youtube felvételeket és képeket tudok nektek mutatni inspiráció gyanánt. A japánok telefondíszítési szokásai sokszor a túlzásba esnek át, de nekünk európaiaknak lehet, hogy pont ez tetszik. Találkozhatunk különféle ételes díszítésekkel, amik elég extrémen mutatnak a telefonokon. Nem tudom, hogy ki szeretne egy adag spagettit a telefonjára, de az biztos, hogy én tuti, hogy éhes lennék tőle. :DD





Még nem tudtam eldönteni, hogy melyik díszítés áll hozzám a legközelebb. Szeretem a nagyon durván csillogós, stasszos dolgokat, viszont a cukinak mondható süteményes, csokis, kekszes díszítés is nagyon tetszik. :D A strasszos dologgal már próbálkoztam, de nem volt olyan ragasztóm ami ehez jó lett volna, ugyanis a pillanatragaszó mattítja a köveket, és nagyon csúnya lett a végeredmény :(
  (Az ujjaimról nem is beszélve :D )
Mivel most nem igazán van készleten 32131 darab strasszkő, ezért úgy gondoltam, hogy a sütis vonalon fogok elindulni. Gyurma is van otthon, úgyhogy, akinek valamiért nem indul el a videó, vagy netán rossz a net és amiatt akadozik, akkor jó hírem van, mert a videó szerint lépésről-lépésre én is megcsináltam a saját verziómat.


Az első dolog amit készíteni fogok az
 egy aranyos keksz lesz. :D














(U.i.: Az én kekszem kicsit "nyomi" mert sima gyurmából van, az égethető gyurmának 
kicsit más állaga van, ezért a bevágások nem lesznek ilyen élesek, mint a sima gyurmánál) 





Ami alapján elkészítettem: 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...