#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jún. 19.

Anime ajánló - NHK ni Youkoso!

 


Sziasztok!
Ma megint hoztam nektek egy anime ajánlót! :)
A címe angolul Welcome to the NHK!, ami egy 2006-os,  24 részes anime. 

Tartalom
A sorozatnak 3 fő karaktere van. 1 lány és két fiú. 
A főszereplő Sato Tatsuhiro nevű alak, akit még az első évben kirúgtak az egyetemről. Ez a dolog nagyon lesokkolta főszereplőnket és bezárkózik a lakásában, ahol semmit sem csinál. Pár évet így el is tölt, és végül már az emberek közé sem mer kimenni, és már láthatóak a megbolondulás jelei. >.<" Az otthonában rettenetes a kupi, csak internetezik, és teljes beleéléssel szerepjátékos játékokkal játszik egész nap. A másik szereplő egy lány, aki egy nap becsönget hozzá, majd segítséget ajánl Sato-nak, hogy ki tudjon gyógyulni a hikikomori nevezetű betegségéből. Sato eleinte hülyének nézi a lányt, de végül csak belemegy a játékba. Itt kezdődik meg a kettejük kalandja. Az anime nagyon sokszor vicces, de néha drámai fordulatot vesz a sztori. A 3. szereplő Sato szomszédja, aki egy nagy számítógép játék zseni, és állandóan egy zenét hallgat, amivel kiborítja Sato-t. Majd később Satoval együtt belefognak egy számítógépes játék elkészítésébe, ez tovább fogja bonyolítani a helyzetet... Erről többet nem írhatok, mert lelőném a poént. :D 





IndaVideó link
Itt megnézhetitek a teljes animét, magyar felirattal!



Videó
És végül egy kis AMV ízelőtőnek 

5 megjegyzés :

  1. Látom kb hasonló az ízlésünk anime terén ;D Ez volt az utolsó amit láttam, az első meg az Azumanga volt :D
    Viszont akkor tudom ajánlani neked a Sayonara Zetsubou sensei-t :) azon is biztosan jól elkacarásznál :D
    Loo<3

    VálaszTörlés
  2. igen? :D Nahát!
    Ja amúgy a Zetsubou sensei-t is láttam már ^_^ :D szerintem arról is jön majd beszámoló, mert az is olyan "nyárias" :D

    VálaszTörlés
  3. jajdeköszi! Inu után egy űr maradt a lelkemben és nem tudtam mit nézzünk :D
    remélem jó lesz :)

    VálaszTörlés
  4. szerintem nagyon jó anime. Humor, kicsi dráma, és néhány perverz dolog xD 2-3 naponta jönnek az újabb anime ajánlók :)

    VálaszTörlés
  5. az jó lesz! Én örülök ennek az ajánlónak. Már egész megszoktam, h japánul nézem az animéket...jó ez most hülyén hangzik, de az Inut is inkább néztem egy darabig angolul, csak h olvasni ne kelljen :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...