#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. nov. 23.

Swarovski medál gyűjteményem

Sziasztok!
Elég régen volt új bejegyzés. 
Sajnos a suliban most van a félévi hajtás, így nem nagyon tudok írni új post-okat.
Most is csak egy kis személyeskedéssel jöttem, ugyanis megvettem az álmaim Swarovski hópehely medálját, amit 1 éve lesegetek folyamatosan.  
Sajnos a boltokban elég drága volt, ezért nem tudtam megvenni, de most a sulim közelében találtam egy hobbiboltot ahol egy csomó swarovski medál van. Vagyis nem a teljes medál, mert külön meg kell hozzá venni az alkatrészt, ami mellesleg nem volt egy nagy tétel (90Ft) :)
Így 600ft-ból kijött az egész medál, a bolti 1500-1600Ft helyett. Hát nem tök jó? :D
Annyira örültem, hogyaz egész napom jó lett tőle.
Csináltam egy-két fotót a kis gyűjteményemről, amiket kb. 2 éve szereztem be folyamatosan.
Mindig egyesével, ha volt rá pénzem :)
 Amúgy a drága páromtól egy eredeti Swarovski Elements nyakláncot kaptam nemrég a ballagásomra. :)


Ő a swarovski-k között a fővezér  nyaklánc :D 
Igazi Swarovski Elements <3  *_*

Crystal AB színű swarovski medálok 
(szivecske, csillag, hópehely)


Háromféle kék színű szivecskés medál, 
Fekete-ezüst szives medál + egy rózsaszín virágos medál 



És ti szeretitek a Swarovski ékszereket? :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...