#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. nov. 16.

Milyen az ideális női test? Most megtudhatod a számokból!

Sziasztok!
A Morning Show-ban volt erről szó ma reggel, és mivel én jót röhögtem az egész témán, ezért úgy gondoltam, hogy megosztom veletek is, mert szerintem nagyon érdekes, és elgondolkodtató a dolog. Az egész így szól: 


"A francia Crazy Horse tulajdonosa szerint 24-26 éves, magassága 168-172 cm közötti, a szeméremdombja és a köldöke között 13 cm; a két mellbimbója között pedig 21 centi a távolság; arányaiban kétharmad láb és egyharmad felsőtest. "

- Írják a Morning Show Facebook oldalán. 
A rádiót hallgatva alig vártam, hogy hazaérjek és én is lemérjem magam. :D Lehet, hogy hülyeség, de, ha bejönnek a számok, akkor a női lelkemnek ez nagyon jót tesz.



És lássuk az eredményt nálam: 
Köldök - Szeméremdomb: 13 cm :) 
Mell: 21 cm 
Eddig jó :D
Magasság: 166cm 
Még kellene pár cm, de még csak 20 leszek, 
úgyhogy 24 éves koromig még nőhetek egy-két centit :D

Elég közhelyesnek tűnnek ezek a számok, de igazából szerintem attól mert nekem ezek a számok stimmelnek még lehetek baromira ronda is. :D Nem tudom, hogy ez az egész számos dolog, hogy függ össze, mindenesetre jó volt méricskélni gyorsan egyet. :) 
De most már legalább tudom, hogy ideális a testem. :DD



Ti lemértétek magatokat?
Kíváncsi vagyok, hogy nektek milyen eredmény jön ki.
Hajrá! :')

2 megjegyzés :

  1. 13, 22, 170.. de ez szerintem hülyeség. Ez kijöhet, egy 100kg-os és egy 40kg-os lánynál is nem? Én a csípőmet, meg a coombomat mérem le inkább centivel:)

    Bár annak ellenére, hogy hülyeségnek tartom mégis lemértem...szóval..hát igen *hihi* :D

    VálaszTörlés
  2. :D igen szerintem is nagy hülyeség, de lehet, hogy annak a bizonyos francia férfinek csak az volt a célja, hogy minden nő leméregesse magát, és mivel rájött, hogy ez egy olyan számsor ami 10ből 7-nek bejön, lehet, hogy így akart egy kis önbizalom növelést elindítani, hogy minden nő tudtára adja, hogy ő tökéletes? :D
    vagy ez már az én elmélyült belemagyarázós hülyeségem? :D na mindegy, amúgy én is a csípő a combok és a kiló számadatait tartanám jobb ötletnek, mint ezt a 3 adatot.. :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...