#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. nov. 5.

Full Nai Max magazin októberi szám / + esküvői extrák

Sziasztok! 
Most a köröm mániások örömére raktam fel a teljes októberi Nail Max magazint.
Megint rengeteg Nail Art munkát láthattok. Ismét vannak "Csináld magad" cikkek is úgyhogy hajrá!
 Az újság fő témája az esküvői körömdíszítés.
Nekem ez egy kedvenc témám, ugyanis minden dolgot megnézek ami esküvővel kapcsolatos. :D Ez lett mostanság a mániám. A TLC csatornán is minden ilyesmit megnézek, meg a Viasaton is a Négy Esküvő című műsort. 
Amilyen hülye vagyok most így (lassan) 20 éves koromra simán igent mondanék, ha megkérnének x'D persze az esküvőmet azért későbbre tartogatnám, mert rengeteg lóvéba kerül. Pláne amit én elterveztem. Mondjuk ahogy a páromat ismerem szerintem 10 év múlva se venne el. Heheh. Na jó azért nem csak maga az esküvői parti miatt szeretnék esküvőt, hanem mert kíváncsi vagyok, hogy milyen amikor valakit megkérnek, meg ez egy tök nagy bók a pasitól, hogy úgy gondolja, hogy csak te kellesz neki és senki más. Szóval jah, én csak emiatt akarnék "eljegyzett" lenni, igazából a papír sem érdekel annyira. Sőt. Amúgy szerintem az se rossz, ha valakit megkérnek és csak X év múlva tartanak esküvőt. Addig meg akármi lehet, egy gyűrűt vissza lehet adni, nem kell "szerződést" bontani meg semmi. Úgyhogy nem értem, hogy miért félnek ennyire a pasik a leánykéréstől. Elvégre az még tényleg nem 100%-os dolog. Nemde?  :D 

Most ahogy a körmöket is nézegettem az újságban, igazából még nem tudtam eldönteni, hogy milyen körmöm lenne a nagy napon. Mondjuk az első helyen a díszesebb körmök állnak, amin van egy kis extra. Sima franciát tuti nem csináltatnék. Az hozzám túl egyszerű lenne.

U.i.: Az új slideshow képnézegető miatt elég piciben lehet látni a képeket, úgyhogy ha teljes méretben szeretnéd megtekinteni pl. a "csináld magad" cikkek képeit, akkor úgy ajánlatos megnyitni, hogy képen Jobb klikk -> kép megnyitása új lapon, és akkor minden részletet rendesen lehet látni. :)

XOXO

Ti már elgondolkodtatok azon, 
hogy milyen körmötök lesz az esküvőtökön?























































Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...