#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. nov. 8.

Mai napom - egy kis személyeskedés :)

Hááát sziasztok!
A mai nap több okból is kellemesen sikerült.
Az első nagy hír, hogy végre 2 év után lekerült az én drága fogszabályzóm. :D
Kicsit szenvedős volt a levétele, eléggé fájt, az ínyem totálisan be van gyulladva, de ez nem veszi el az örömöt amit most érzek. :D Végre fogok tudni úgy enni, hogy nem kell evés után a tükörben nézegetni magam, hogy nem maradt-e valami véletlenül a fogszabimban. :D De jó lesz. Kicsit hiányozni is fog, mert már hozzám nőtt :')
Most olyan selymesek a fogaim, és szerintem a polírozás miatt fehérebbek is. :D Kicsit olyan nagynak látom az első két fogamat, nehéz hozzászokni az új fogam kinézetéhez, még mindig a régi kusza fogsor van a fejemben. :D
Az ínyem állapota miatt betértem a jó öreg DM üzletbe, ahol vettem egy Paradontax nevezetű fogrémet, remélem az helyreállítja a dolgokat. Ja és megláttam az akciós cuccok között a mattosító lakkot, amit már régóta kinéztem magamnak. :D Nagyon örülök, mert pont már csak 1 db volt. Ez az én napom! Ki is próbálom majd este, csak előtte most még kell csinálnom pár új képet a fogamról :]]
Majd postolok pár képet magamról, csak hogy lássátok a fogaimat. :DDD
Amúgy a hajamat a képeken ne nézzétek, mert most nagy átalakulás folyamatában van. A feketéből szeretnék valahogy barnát varázsolni, mégpedig nem durva módszerrel, hanem a "gusztustalan" lenövést támogatom. Minden nap mosok hajat, hogy kopjon egyenletesen a festék, de persze a fejem tetején már kezd az eredeti szőke hajszínem virítani. xD

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...