#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. nov. 6.

essence multi dimension XXXL shine teszt - 66-os lakk

Na sziasztok!
Ahogy ígértem a 66-os MOST WANTED nevezetű lakkot is letesztelem nektek.
Sok újat nem tudok elmondani, mert kb. ugyan az a véleményem, mint az előző lakkról.
Nah, de lássuk a képeket, és a véleményeimet. :)
  • Csomagolás: Mint az előzőnél is, teljesen jó. A kupak jól zár, minden rendben vele, nem szárad be könnyen, plusz az akciós között találtam és ahhoz képest egy karcolás sincs az üvegen.
  • Szín: Ez is egy nagyon jó szín, nem szerettem eddig a barnát a lakkoknál, de ez most mégis tetszik. :)
  • Tartóssága: Az előző kék ugyanilyen márkájú lakk kb 5-6 napig volt fent a körmeim, úgyhogy szerintem tartós kis darab. ( átlátszó lakkot nem vittem fel rá)
  • Ár: 300ft volt, teljesen jó árban van!

  • Fedése: Kár, hogy elsőre nem fed jól, én a képeken két réteget használtam, mert az első rétegnél olyan volt, mintha belenyúltam volna a megolvadt csokiba. :D 

Nah, szóval a véleményem a lakkról ismét a pozitív felé húz, és ráadásként a nyulam Vincent is körülszaglászta, és ő is kijelentette, hogy rendben van minden. :D 
Tehát Vincent ajánlásával bárki megveheti nyugodt szívvel ezt a körömlakkot. ^^



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...