#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. nov. 13.

Rossmann Haul + Termék tesztek



Most volt ugyebár a Joy vásárlási láz, és ennek örömére barátnőmmel és a párommal elmentünk a Westendbe vásárolni. Sajnos nem nagyon tudtuk használni a kuponokat, mert mi kabátot akartunk venni, de csak olyan üzletekhez volt kupon (Pl. Mango) , ahol egy normális meleg, szövetkabát 30ezertől kezdődött, ami meg még a kuponnal is drága volt. Egyedül a C&A-ban láttam egy aranyos hosszú, szőrmés halványsárga kabátot, ami még tetszett is, és kupon nélkül is csak 8ezerbe fájt volna, de még nem mertem megvenni, hátha találok jobbat. :D Nem találtam, de ez mellékes. :D A páromnak azért a C&A-s kuponnal vettünk egy kék pulcsit, mert most lesz jövőhéten a szülinapja.
A Rossmannba azért betértünk, mert már ezer éve szeretnék egy jó pirosítót. Szerencsére találtam is egyet, ami aranyos is volt, és az ára is rendben van. :D Ez pedig a Lovely Sunny Blusher Ásványi pirosítója. Cranberry Kiss színűt választottam, mert elég világos a bőröm és a másik két szín sötétebb piros volt meg narancsos, amik nem tetszettek. Úgyhogy maradtam ennél a rózsaszínes árnyalatúnál. Na, de a többit leírom a termék teszt részhez :)
Jah és szeretnék nektek bemutatni két nagyon aranyos dolgot, amiket nagyon szeretek. :) A neszesszer tartót még a szülinapomra kaptam a barátnőmtől, a másikat pedig én vettem nyáron. 


  • Csomagolás: Nagyon tetszett, tulajdonképpen a bájos csomagolása miatt hívta fel rám a figyelmét. :D Nagyon csajos, aranyos, Szinte Japános design. :) Jól záródik, nincs vele semmi gond
  • Szín: Az én világos bőrömhöz jól passzol, de lehet, hogy egy sötétebb bőrön ez a szín nem látszódna rendesen. 
  • Ár: 535Ft helyett 430Ft-ért vettem meg, mert a Lovely termékekre 25%-os kedvezmény volt.

  • A pamacs írtó aranyos meg minden, de tulajdonképpen semmi másra nem jó, csak nézni :D. Nem lehet vele felvinni a bőrre a pirosítót, úgyhogy én ezt a műveletet egy ecsettel szoktam.

Lovely Sunny Blusher

És lássuk milyen az arcbőrön



 Kedvenc termékek

Mindkét termék a Claire's nevezetű boltból van.
Az egyik az egy nagyon aranyos körömkészlet. Rögtön megtetszett a külseje, nagyon szép, igazi csajos kis szett, és ilyen puha az egész. :D Nagyon jó fogása van. Elsőnek azt hittem, hogy gagyi benne a készlet, mert ez a rózsaszín körömreszelő meg kisolló nem tűnt túl tartósnak, DE azt kell, hogy mondjam nagyot csalódtam benne, mégpedig pozitívan, mert a reszelő nagyon jó, a kisolló szintén. Erős anyagból van, nem hajlik meg, nincs semmi baj vele. Az ára amúgy 1800Ft volt.

A másikat ajándékba kaptam a barátnőmtől szülinapomra. Elég jól eltalálta az ízlésem, tudja, hogy nagy Japán mániás vagyok és hát ennek a kis neszesszer tartónak, nagyon örültem. :D Annyira csajos. Az oldalán amúgy egy bársony masni van. :) Az árát sajnos nem tudom. 2000-3000Ft körül lehet.

Nektek mi a kedvenc "csajos" tárgyatok? :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...