#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. nov. 6.

Claire's Zsongás! - avagy Kívánságlista 2




Mióta bementem a Claire's nevezetű picike boltba, azóta teljesen a rabja lettem.
Olyan cuccok vannak amikért szó szerint megveszek, és minden egyes vásárlás során a szívem szakad meg, hogy nem vehetek meg mindent ami tetszik. :D 
(Sajnos) felmentem a claire's bolt honlapjára, és kinéztem pár nagyon jó kis cuccot, többek közt a szőrmés álomtáskát! o_O Imádom azt a táskát egyszerűen, muszáj megvennem bármi áron! Ezek a tatyók még a Deichmann-os szőrmés táskáknál is jobban néznek ki. ÁÁÁ
 :D A magyar üzletben amúgy nem láttam ezt a táskát :( , de lehet, hogy később nálunk is lesz. 
Nah, de akkor lássuk is a Claire's-es kívánságlistámat! ^^


1. helyen: természetesen a szőrmés kis csodatáska *_*
(Sajnos az első helyet nem tudom pontosan meghatározni mivel 
nem tudom a táskák méretét :( 
mindenesetre a legnagyobb szőrmés táska áll az első helyen. :D 
Amúgy a képek alapján ez tűnt nagyobbnak )


2.: ez is egy csodatatyó :D őt raktam elsőnek az 1. helyre, 
de aztán a színe miatt lecsúszott :P


3.: ÓÓÓ te, aki feltalálta a szőrmés táskákat grrr..


4. helyen: ez egy szép kis fekete tatyó ^^
(táskákból sosem elég :D )


5. helyet végre egy hasznos dolog kapta. :D
(Sajnos az ékszereim egy dobozban gubancolódnak össze állandóan, 
úgyhogy ezeknek a kis tartóknak kifejezetten örülnék. 
Az E betűs ékszertartó kifejezetten poén, pláne, hogy E-vel kezdődik a nevem,
 szóval ez is bejön. :D Lehet ezt fogom
 megvenni majd, egyszer. :D)





6.: Jajj imádom a Claire's palettáit. (A másik gyengém) 
Annyira jó színeik vannak. 
Egyszer egy ilyen sok-sok-sok színű palettát is szeretnék :D


7.: Szeretek minden karkötőt ami köves és csillog. :D
Ami pedig kék és fekete, azt meg egyenesen imádom.



8.: Ez is egy hasznos dolog, mégpedig egy fülvédő.
Évek óta szemezgetek vele, de még mindig nem tudom eldönteni, hogy
ciki-e vagy sem. Pedig sajnos eléggé fülfájós vagyok, 
szóval lehet, hogy kéne pénzt szánnom rá. 
Amúgy szerintem fekete színűt vennék mert fekete a hajam és a kabátom is, 
de ha meglenne a fehér szövetkabátom, akkor a fehéret venném. hüüm


9.: Imádok mindent karkötőt amin kis mütyürök lógnak le.
Ha meg akarsz lepni, ezzel soha nem hibázhatsz. :D HAHA
Az arany színt nem igazán csípem, de egye fene ez még belefér. 





10.:  Jaj, már az előző listámban is mutattam a hópelyhes nyakláncot, 
és most a Claire's-nél is van, és még szebb, mint a másik. *_*
Úhh, egy ilyet kell vennem karácsonyig.
Az a baj, hogy nem merek a claire's-ben ékszereket venni, mert félek,
 hogy túl hamar berozsdásodnak, mert bizsu ugyebár..
Ti vettetek már ékszert? Ha igen milyen állapotban van jelenleg?


11.: Pénztárcák. Az örök kedvenc a táskák után.:D 
Ha meglátok egy szép pénztárcát késztetést érzek, hogy megvegyem, 
pedig már felhalmoztam párat.
 De mindig változik a stílusom, és mindig új pénztárcán akad meg a szemem. 
Nah ezek pont olyanok :)
Hát nem gyönyörűek??




12.: Füzetek és tollak meg füzetek és füzetek.
Hát igen, az írószereket is imádom, hiába vagyok 20 éves, 
a szép füzet az jöhet bármikor. 
A claire's-ben rengeteg kemény borítós füzet van. Főleg ezeken akadt meg a szemem.
Találó a felirat egy naplónak. Venném :)
A muffinos meg tök édes ^^



13.: És végül a nyakláncok amik tetszettek a boltból :)
Feltűnően sok szívecskés nyakláncot választottam ki. 
Nem tehetek róla, romantikus alkat vagyok :D
Az áruk amúgy 2-3ezer ft körül van.

Fő kedvenc: Vastag láncos szívecskés nyaklánc
(első 2 kép)







És ti vásároltatok már a Claire's-ben?
Mi a véleményetek róla?

6 megjegyzés :

  1. Szia! Én is odavagyok ezért a boltért! :) Szerencsére nekem nagyon közel van egy, így be tudok menni gyakran. Elég sok dolgot vettem már ott. Akármit veszek, otthon, használtaban jobban megszeretem. A hajpántok gyönyörűek és imádom azokat amiket ott vettem. Én bepróbálkoztam ékszerrel is. :) Kinéztem én is a tiffany kapcsos nyakláncot (aminek van karkötője) de az csak a neten van, egyszerűen nem tudom megszerezni, hiába próbáltam körbetelefonáltatni az eladókkal, hogy esetleg másik boltban van-e, reménytelen. Viszont a karkötője megvan. Gyönyörű a színe és csillog villog. Egy ideje ott pihen a fiókban és nem veszített a fényéből. Párszor hordtam. Vettem egy sok köves fityegős karkötőt, a színe annak sem kopott még, de az egyik fityegőből kiesett egy kő. Az egész karkötőn van kb 300 kis kő, az egy veszteség kibírható, mivel ütögetik egymást. A legutóbbi szerzeményem egy arany színű nyaklánc, hasonló ami itt az utolsó kép a karkötőknél. Az anyaga úgy látom ugyanaz. Viszont ami ilyen, az 3 nap után fekete lett nekem. :( Nagyon sajnáltam. Szóval ami ezüst, azóta is olyan mint amikor megvettem, ez az arany nagyon nem jó anyagú. Amúgy engem is idegesít hogy nem lehet megkapni amit kinézek neten. Az eladók kedvesebbek mint bárhol!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia! hozzám is viszonylag közel van egy bolt, ezért mindig elcsábulok és muszáj valamit vennem :D
    Az ékszervásárlástól még mindig kicsit félek, mert az áruk nem éppen olcsó és nem akarom, hogy 1 hét alatt feketék legyenek :D Szerencsére én az aranyat ékszerben nem igazán kedvelem, de köszönöm hogy szóltál, hogy az arany amúgy sem jó minőségű, így valószínűleg ajándékként is inkább az ezüstökre fogok rámenni :) Jah és igen az eladók tényleg aranyosak. Van egy srác eladó aki hozzám mindig odajön csevegni xD

    VálaszTörlés
  3. Hozzám is mindig odajön beszélni az eladó srác. Lehet hogy egy helyre járunk? Amúgy az összes aranyról nem állítom hogy rossz, csak az ami olyan anyagból van. Azt tanácsolom próbálj akciósan venni ékszert így le tudod tesztelni és 500-800-ért már megkapod.

    VálaszTörlés
  4. Amúgy a budaörsibe járok, és ott voltam pár napja, gondoltam megnézem neked a hópihés nyakláncot ha már ott vagyok, az sajnos nincs, hasonló van, amin a pihék színesek. A fekete tatyó idáig volt, most eltűnt. A kerek feliratos medálos nyaklánc és a fekete fehér pénztárca, úgy elmékszem volt. A nagyobbik szemfesték is.

    VálaszTörlés
  5. Énis oda járok. :D akkor szerintem egy emberről beszélünk :D Még nem vitt rá a lélek, hogy vegyek ott nyakláncot, de csak azért mert olyan sok van, hogy bemegyek és nem tudok választani és inkább nem veszek semmit. :D XD

    VálaszTörlés
  6. Imádddddoomm 1D-s karkötőket és nyakláncot. *-* <3

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...