#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. nov. 2.

essence multi dimension TESZT


Sziasztok!
Mostanában elég ritkán járok kozmetikai üzletbe, de nemrég betértem a budaörsi Rossmannba és találtam két olyan körömlakkot amit nem bírtam otthagyni. :D
Az egyik az Essence multi dimension XXXL shine 73 REPLAY, a másik pedig a 66 MOST WANTED.
A japán nail up magazinban feltűnt, hogy ez a pasztelles szín nagyon megy most náluk, és hát tőlem sem állnak távol ezek a színek. A két körömlakkot amúgy egymás mellett láttam meg, és már a boltban is nagyon harmonizált ez a két szín, úgyhogy meg is vettem. A lakk ára amúgy 300ft/db.
Elsőnek a türkizes színűt teszteltem le, kicsit gyorsan kentem fel, meg is látszik. ^^"
Legközelebb jön a barna is, csak még egyenlőre gyönyörködöm ebben a színben :D

  • Állaga: nagyon jól kenhető
  • Szín: szerelem volt első látásra, felkenés után sem csalódtam benne
  • Ár: 300ft-ért teljesen jó a termék-ár viszony.
  • Csomagolás: Jól zár, az üveg pedig tetszetős.


  • Nekem kicsit nehezen száradt meg, bár két réteget használtam






Összességében én teljesen meg vagyok elégedve vele, ismét nyert az essence :)

Ti is szeretitek az essence lakkokat?
Melyik színek a kedvenceitek?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...