#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. nov. 10.

Fekete - Matt "Francia" köröm

Sziasztok!
Ritkán szoktam körömdíszítéses képeket felrakni, főleg azért mert általában csak egyszínűre van festve és semmi extra nincs benne. :D Most viszont holnap egy buliba vagyok hivatásos, így kicsit extrább körömmel leptem meg magam. ^^
 Ezt a lakkozást most, pár perce csináltam, kicsit álmos vagyok már, de azért megpróbáltam valami "francia" köröm hatást elérni, persze nem a szokásos fehér-rózsaszín alapszínekkel, hanem fekete lakkal. :) Aztán ugye írtam, hogy nemrég vettem egy mattító átlátszó körömlakkot, amit most ki is próbáltam. Szerintem elég jól mutat. Nagyon tetszik ez a matt lakk. Az Avon-ban láttam lila és kék matt lakkokat, de mivel nekem szinte a szivárvány összes színében van lakkom, így jóval egyszerűbb ezt az átlátszó lakkot rákenni, és VOILÁ. :)

És lássuk a képeket:
(U.i.: kézmosás után csináltam a képeket és nem száradt meg teljesen a körmöm és néhol a matt részén látszik egy két vizes csík) Na de sebaj. :D



Mit használtam?
  • S-he stylezone fekete lakk (alaphoz)
  • essence Matt top coat lakk
  • Díszítő kövek ( No name)

Hogy készült?
  1. Felkentem 2 rétegben a fekete S-he lakkot.
  2. Felkentem a matt átlátszó lakkot úgy, hogy a körmöm tetején megmaradjon egy kis ív.
  3. Felraktam egy ceruza segítségével a két kis kövecskét, majd a ceruza másik oldalával óvatosan belenyomtam a körmömbe.
  4. A mattító lakkal megint lekentem a kövecskéket, hogy ne essenek le könnyen.
  5. Kész is :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...