#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. nov. 13.

Köves Nail Art Japán módra + Körömlakk Termék teszt





Sziasztok!
Egész hétvégén  fekete-matt körmöm volt, de most a fekete után egy kicsit áthangolódtam a világosabb körömdíszítésre. A japánok imádnak mindent ami csillog-villog, meg színes, csajos, ezért úgy döntöttem, hogy a többszöri Nail Up magazin átlapozása után egy egyszerű, de látványos körmös díszítést mutatok nektek. Többek között még szeretnék pár szót szólni a Golden Rose nevezetű lakkról.




Mivel készült?
  • Golden Rose Lakk
  • Díszítő kövek
  • Átlátszó No name lakk :D
Hogy készült?
  1. Felkentem két rétegben a Golden Rose lakkot
  2. A köveket egy csipesz segítségével ráraktam a körmömre
  3. Hogy ne essenek le hamar a kövek, a ceruza végével erősen, de óvatosan belenyomtam a lakkba
  4. Lekentem vastagon a köveket az átlátszó lakkal. 
  5. A köveket azért csak a hüvelykujjamra raktam mert nekem csak ott nagy a körmöm :D a többi még növesztésben van. ^^"

Golden Rose lakk teszt


  • Tartósság: Hát sajnos nem az igazi, nagyon gyorsan lejön a körömről
  • Állag: Az állaga borzalmas, felkenni is szörnyű. Az egész ilyen "massza" szerű, és két réteg után sem fedett rendesen, csak ilyen nagyon csúnyán.
  • Száradás: Nagyon nehezen akart megszáradni, szerintem, ha holnap felkelek simán benne fogom találni az ágynemű huzat mintáját xD


  • Szín: Egyedül csak a színével vagyok megelégedve ennél a lakknál

Na hogy tetszik a köves díszítés?
Nektek van Golden Rose lakkotok? Ha igen, nektek is ilyen rossz tapasztalataitok vannak vele kapcsolatban?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...