#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. dec. 23.

Vasárnapi vegyeske - Annabel és mézeskalács


Sziasztok!
Ismét vasárnap van, szóval jöhet egy új személyes bejegyzés? :D 
Hát persze, hogy jöhet, ha már túléltük a világvégét. Wehehe. 
Jó gyorsan elment ez a hét, mint mindig.
Múlt héten pénteken érkezett haza Londonból a nővérem, 
és az ő pici kislánya Annabel. 
Nagyon tündéri kiscsaj. Egyszerűen imádom. :D
Olyan kis okos. :) <3


Aztán sikerült a hét elején elkapnia az egész családnak valami hányós vírust. 
3 napra szépen kiütött minket, másnap nővérem és én be is lázasodtunk. :D
Aztán a 3. napra már elmúlt, úgyhogy szerencsére mehettem pénteken a barátomhoz.
Az utolsó hét sulit persze kihagytam. >.<


Pénteken elindultam a barátomhoz, mert most én hétvégéztem ott náluk. 
Elhatároztam, hogy csinálok mézeskalácsot, mert még sosem próbáltam egyedül. :D
Kicsit féltem is tőle, hogy milyen lesz. Pénteken este gyúrtam be a tésztát. 
A recept szerinti fél kg liszt édes kevés volt hozzá, úgyhogy szenvedtem rendesen, 
mert az egész tészta a kezemre ragadt. :D
 Egy csomó lisztet kell még utólag beleraknom, hogy végre összeálljon.
De sikerült, és ez a lényeg. :D
1 napra beraktam hűtőbe pihentetni a tésztát, 
aztán szombaton 1,5 óráig szaggattam formára őket. :D 
Majd leszakadt a fejem a helyéről, annyit görnyedtem ott az asztal fölött. xD
Utána jött a nehézkes kisütés. Egy adagot félig oda is égettünk. :D 
Ki kellett tapasztalni, hogy milyen fokra kell tenni a sütőt. :D 
Miután kisültek még nem volt elég a jóból, nekiálltam díszíteni cukormázzal. :D
A barátom is segített a cukormáz bekeverésében. Az övé még jobb is lett. :D
Miután kész lettem a díszítéssel kicsit paráztam,
 hogy miért lett az összes mézi ilyen kemény,
 de a félbevágott alma, amit a dobozba raktam jót tett és felpuhította a sütiket. ^_^


Barátomnak nagyon tetszett a Yukan Club c. dorama, és mondta, 
hogy hétvégére hozzak valami hasonlót, úgyhogy a Hana Kimi-re esett a választásom. :D 
3 részt meg is néztünk belőle és mindkettőnknek nagyon tetszett. :D
Most pedig megyek is szerkesztem egy picit a Japán stílusok modult, 
mert egy kedves ismerősöm, Renáta felhívta a figyelmemet a pastel goth nevezetű stílusra, 
amiről a barátnője írt is nekem egy leírást, szóval ezt most hamarosan láthatjátok is.

Kellemes ünnepeket és
 Boldog Karácsonyt kívánok minden egyes olvasómnak! ^^
XoXo


4 megjegyzés :

  1. A Hanakimit anno az én fordítócsapatom fordította, én azzal kezdtem a doramázást :))) A Yukan Clubot is nagyon szerettem :)) Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen? : ))
      Jaj de jó, akkor külön öröm, hogy a ti feliratokkal nézhetem! :D
      Neked is Boldog Békés karácsonyt kívánok! ^_^

      XoXo

      Törlés
  2. A Yukan Club doramat imádom *-* kétszer is megnéztem *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kétszer láttam már. :D Egyszer egyedül, aztán barátommal is megnéztük ketten. :D
      Imádom egyszerűen. xD Annyira jó. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...