#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. dec. 10.

Harajuku Street Fashion - Extreme



Sziasztok!
A TokyoFashion oldalról hoztam nektek pár Harajukuban készült Street fashion fotót. 
Az összeállításban mindenki megtalálhatja a hozzá közel álló öltözködést. :D
( Legalábbis az extrémebb stílus követői )
Van itt gothic lolita, gyaru,  decora, fairy kei, kogal, punk és sok más stílus is. 
Ahogy látjátok főleg az extrém hajszínnel próbálnak kitűnni a tömegből, 
na persze a ruhák sem semmitmondóak. 
Ezeket az összeállításokat valószínűleg az utcán 100 ember is leszólná, 
na, de Japánban ez nem így működik. :D 
Nem fecsegek tovább, nézzetek szét, aztán dobjatok
 egy kommentet, hogy mi a véleményetek! :)












































(Az egyetlen nem extrém  :D )




(Tipikus Kogal öltözködésű lányok )















































































































Na ti kinek a ruhájába bújnátok bele?


6 megjegyzés :

  1. Bevallom nekem mindegyik ruha-összeállítás nagyon tetszik. Látszik rajtuk, hogy ez a stílusuk, jól érzik magukat benne. Jólmegkomponált szettek. :) Jó lenne ilyet itthon is látni, de sajnos ahogy gondolkodnak az emberek, ez egy ideig nem fog megvalósulni, Nem elég toleránsak. Egy kicsit is extrémebb öltözködésű embernek is simán beszólnak az utcán (vagy még durvább!) szóval ehhez még érni kell egy kicsit. Pedig mennyivel színesebb és izgalmasabb lenne mondjuk Pesten a városkép ilyen sokféle öltözködésű emberrel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát itthon ilyen öltözködésért szerintem megköveznének. :D
      Nem tudom miért nem mernek merészebbek lenni az emberek, na meg egyediek.
      Jó mondjuk én sem öltözök valami kirívóan, mert nekem sem a stílusom ez az extrém öltözködés, de azért tényleg jó lenne ritkaságokat látni az utcán.

      Törlés
    2. igen, ez a stílusuk, de itthon nem minden ember viseli el, ha megnézik. Én ha látnék egy goth lolitát utcán, azért nézném meg, mert jól néz ki. símán lefotóznám vagy fotóckodnék is vele ha engedné :D
      amúgy nekem csak a kleopátra-frizurájú csaj rózsaszín nadrágja csapta ki a biztosítékot O.o

      Törlés
    3. Ja amúgy hozzáteszem, hogy én csak egyetlen fajta embert nézek direkt, hogy szinte észre vegye.. az olyat, aki cicanadrágot vesz fel de nem képes rá felvenni hosszított felsőt és kiláccik a hátsója.. ma pont ilyet láttam, ráadásul lerítt róla, hogy agyonhasznált

      Törlés
  2. Tőlem messze áll ez a stílus, szóval elképzelhetetlennek tartom, hogy én vala így öltözzek, ha divat, ha nem. Igaz volt közte 1-2 olyan összeállítás ami még tetszett is :) Egyébként nálunk a fősulin van egy külföldi diák, aki pont úgy öltözött mint itt az egyik képen lévő lány, feltűnő jelenség, de őt nem zavarja hogy megbámulják :D

    Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik stílus? :D Mert itt van vagy 10 stílus.
      Jó mondjuk gondolom erre az extrémkedésre gondolsz :))
      Nekem sem a stílusom, de másokon viszont tetszik. :D
      Az a lényeg, hogy jól érezd magad a ruháidban nem? :D
      Ezek az emberek aztán nem szégyellik, hogy mit hordanak. Ezt kéne eltanulnunk nekünk is.

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...