#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. dec. 2.

Vasárnapi személyeskedés


Sziasztok!
Már megint vasárnap van, holnap pedig lehet jó korán kelni és suliba menni. Ezazzz!
Mondjuk szerencsére csak 3 óránk lesz, úgyhogy túl fogom élni a dolgot.
 Max. a hideget lesz nehéz elviselni. 
A mai havazás már nagyon a tudtomra akarja hozni, 
hogy "Hahóó itt a tél, ne számíts mától melegebb időre, muahhaha" 
ami kicsit megriaszt, mert ismét 3,5 hónapig kell nagykabátot hordani, amit utálok. :D
Viszont az a fura, hogy tél utálatom ellenére, a havat meg nagyon szeretem. 
Mondjuk jobban örülnék, ha nyáron esne a hó. :D Az milyen király lenne, nem? :D


Tegnap a barátommal elmentünk biciklizni. 
Fél 3 körül indultunk, közben meg-megálltunk néha jó pár helyszínen, 
mivel volt néhány pótlás házim fotózásból.
 Úgyhogy ezeket szerencsére el is intéztem azt hiszem. :D 
Jó gyorsan besötétedett, és a kezem majdnem lefagyott,
 a lábamról nem is beszélve, de azért nagyon jó volt tekerni egyet 
a Duna mentén, meg itt-ott. ^_^


Ebben a hónapban megyünk Bécsbe a párommal. 
Legalábbis remélem, hogy összejön, mert nagyon régen voltam már a Karácsonyi Vásáron. 
Bécshez rengeteg szép emlékem fűződik. 
Már általános iskolás korom óta évente járunk ki bécsi útra, amit az iskola szervezett,
 és ez így ment tovább a középiskolában is. 
Úgyhogy itt az ideje 3 év után, hogy ismét elmenjek, de most nem sulival, meg családdal, hanem a szerelmemmel, ami biztos másmilyen élmény lesz, mint az eddigiek.. :D 
Haahh.. nem tehetek róla, végtelenül romantikus alkat vagyok, 
és a bécsi vásár az egyik leghangulatosabb módja, hogy eltölts egy közös napot a pároddal. <3 ^^


Hm.. a hétről még annyit, hogy kicsit csalódott vagyok, 
hogy egyszer sem jutottam el az Iris 2 film forgatására, 
pedig nagyon el akartam menni, csak sohasem alakult úgy a dolog. : /
A szerencsésebbek, akik eljutottak, 
várom az élménybeszámolóikat kommentben!!!  :D 


Egy két növényke fotóm a tegnapi napról.


6 megjegyzés :

  1. Az első növénykés fotó nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a képek.
    Az tényleg milyen király lenne, ha nyáron esne a hó :) :)
    A bécsi vásár remélem összejön, és majd irigykedve olvasom a beszámolódat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ^^
      Hát remélem összejön, mert nagyon szeretnék menni, már lassan 4 éve vagyunk együtt, de soha nem voltunk még kettesben ilyen hosszabb utazáson. Általában a haveri körrel szoktunk menni Balatonra meg ide-oda,na meg persze Velencei-tóra is mentünk már kettesben, de az azért nem olyan, mint Bécs <3 :D

      Jaj még meg akartam kérdezni, hogy megjött már az ajándékod? :)

      Törlés
  3. melyik animékből vannak a gifek?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez egy jó kérdés. :D Az első és az utolsó gif-ről fogalmam sincs, de szerintem a középsőn lévő fekete hajú leányzó a K-on ból lehet. Legalábbis arra nagyon hasonlít. :D Aztán, ha nem akkor nem. :D Gőzöm sincs. :D Mindig csak nézelődök itt-ott meglátom a gifeket és lementem. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...