#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. dec. 27.

Új Magyar Gyaru közösség / New Hungarian Gyaru Circle


Sziasztok! ^_^
Rengeteget böngésztem a neten a Japán stílusokkal kapcsolatban és sokszor olyan blogra akadtam,
 akiknek a szerkesztőjük azt kérdezik, hogy létezik-e olyan lelőhely a neten, 
ahol gyarukkal tudna ismerkedni, beszélgetni, barátkozni stb. 
Számos Lolita csoport megalakult már az interneten, akik tartják egymással a kapcsolatot és gyakran találkozót is szerveznek a tagokkal. 
Mivel a gyaru stílus is kezd egyre elterjedtebbé válni, 
úgy gondoltam, hogy ideje egy kis közösséget alkotnunk. 
Remélem sokan fogtok csatlakozni hozzánk. :)
Most még csak FB csoport van, de előbb utóbb egy weboldal is létre fog jönni a közösség építése gyanánt.
Valakinek esetleg valami tipp, hogy melyik szolgáltatónál csináljam meg a weboldalt?
gportal, blogspot stb?

U.i.: Ha csatlakozol, és van weboldalad, blogod, 
akkor az alábbi 2 buttont ki is rakhatod az oldaladra, hogy mások is értesüljenek a csoportról! 


Egy kis hozzászólás utólag!
Loo-tól tudtam meg az infót miszerint nem ez az első magyar gyaru közösség, 
de elmondása szerint hamar feladták, ami szomorú. :(
Remélem velünk nem így lesz, és így vagy úgy találkozókat legalább össze tudunk majd hozni, és remélem egyre többen fogtok csatlakozni az idő előrehaladtával! ^^

XoXo
Annie


Klikk a képre!


Felhasználható bannerek az oldaladra: 





 

8 megjegyzés :

  1. Én szeretnék csatlakozni:D
    Én blogspot párti vagyok , ami a weboldalt illeti :P :)
    http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Csatlakozz bátran!
      https://www.facebook.com/groups/118722088294347/?notif_t=group_r2j

      Vissza is fogom igazolni a kérelmedet! ^^

      Törlés
  2. Énis szeretnék *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Csatlakozz nyugodtan!

      https://www.facebook.com/groups/118722088294347/?notif_t=group_r2j

      Itt a link! :)))

      Törlés
  3. én is szeretnék :3 már nagyon régóta ismerkedem a stílussal de annyira nem merek kibontakozni benne mert félek hogy elitélnének nagyon szociális vagyok és sajnos nagyon fontos a mások véleménye :/ pedig tudom hogy nem feltétlen kell mindig így lennie :/ de mind1 is annyi a teendőm hogy rámegyek a csatlakozni szeretnék a klubbra fb-n? itt a facebookom : https://www.facebook.com/limb.of.devil és a blogom: http://szmore-everyday.blogspot.hu/ én is blogspot párti vagyok! :3 bocsánatot kérek lehet nem kellett volna ennyit rizsáznom magamról :c

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nyugi én mindig szívesen olvasom a "rizsát" is. :D
    Szívesen látunk a csoportban! :) A barátkozás a fő cél
    Egyelőre kedvesek vagyunk és bárki csatlakozhat, akit érdekel a stílus. :D Szóval ha segítség kell a műfajon belül, akkor nyugodtan lehet kérdezősködni. Majd később fog megalakulni a vérbeli gyar közösség weboldala, ami szintén bárkinek elérhető lesz, de csak a stílusban mozgók lesznek tagok.

    VálaszTörlés
  5. Hali :3
    Szeretnék én is csatlakozni, egyszer már voltam egy Gal körben, de mivel megszünt és volt egy "kihagyásom" is jelenleg sehova sem tartozom, mármint közösségbe O.o" És örülök ennek a nagyon jó hírnek *-* blogom: http://galhime.blogspot.hu/ és én is Blogspot párti vagyok, szerintem egyszerűbb is rajta egy galcir-nek weboldalt készíteni :3
    fb: https://www.facebook.com/rekaricky.vincze
    Chu~ Üdv: Yumi

    VálaszTörlés
  6. Kedves Yumi!
    Örülök, hogy csatlakozol a körhöz! :)
    A weboldal már készülőben van, de ezt írtam is facebook-on. :DD

    Puszi
    Annie

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...