#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. dec. 10.

Az elmaradt vasárnapi bejegyzés + fotók rólam




Sziasztok! 
Tegnap a honlap átalakítása miatt nem jutott időm a vasárnapi bejegyzésre. 
Átgondoltam a hetemet, de nem igazán történt velem olyan kirívó dolog. 
A suli szokás szerint uncsi, bár az o.társaimmal mindig jókat lehet röhögni, 
szóval, ha unalmas is az óra, mindig kacarászunk valami hülyeségen. :D 
Pénteken szakgyakorlat óránk volt és portrét akartunk fotózni a "műteremben", 
de az osztálytársunk, aki vállalkozott a nemes feladatra, nem tudott eljönni,
 úgyhogy pár óra ülés után elkezdtük a munkát nélküle
Mivel általában mindenki visszariad attól, hogy mindenki előtt fotózzák, 
így a nemes cél érdekében vállaltam a feladatot, a barátosnőmmel, Nikivel együtt. 
Ne tudjátok meg milyen meleg van a lámpák alatt, 
5 perc alatt folyt rólam a víz, pláne, amiatt, hogy az egész hajamat
 az arcomba pakolták a fotó kedvéért. 
( Ugyanis egy elkészült fotót akartunk reprodukálni ) 
A hajam a frufru miatt sehogysem akart megállni az arcomban, 
mindig félrehullott úgyhogy a kezemmel és csatokkal kellett eltűzdelni össze vissza. :D 
Jól néztem ki xD  Kb., mint Samara a Kör-ből.  wehehe.
Összességében jók lettek szerintem a képek, ahhoz képest, hogy mennyi szenvedés volt vele a fények beállítása miatt. :D 




A hétvégém amúgy jól telt. Drága párommal voltam. 
Nem voltunk sehol, inkább pihentünk, spenótot főztünk, 
aztán rájöttem, hogy csoki ehetnékem van, így csináltunk kókusztekercset. 
Na hát nekem ez a kókusztekercs dolog sehogy sem akart összejönni, 
egyszerűen nem tudtuk kinyújtani, mert folyton feltapadt a sodrófára, 
aztán amikor végül nagyjából megvolt a tészta,
 le volt kenve a vajas töltelékkel, utána jött a rémálom.
 Leragadt teljesen és nem tudtuk feltekerni. :D 
Nagyon nagyon nagyon sz*rul nézett ki szegény "tekercs" ,
 de beraktuk több órára a hűtőbe és utána azért mégiscsak ehető lett. :D 
Mindenki  azt mondja, hogy a kókusztekercs ilyen öt perces kis valami, 
nahát én az aranygaluskát hamarabb, 
és szebbre és finomabbra csinálom, mint ezt a hülye tekercset. wááá. :D 
Nagyon ideges voltam, jobban jártunk volna a kókuszgolyóval, de erre utólag jöttem rá. XD 


Na hát ennyi lenne a vasárnapi bejegyzés, kicsit rövidre sikerült, 
de hát tényleg nem történt velem semmi különös. Jah, de Igen!

Elhatároztam, hogy csinálok hamarosan egy "Barátkozó-programot". 
Egyelőre nem tudom még, hogy hogyan fog zajlani, de azt tudom, hogy a hasonló érdeklődésű, kevés baráttal megáldott egyéneket szeretném összehozni. :D 
Persze én is benne lennék a "pakliban" , mivel nekem sincs túl nagy baráti köröm. 
De hát majd meglátjuk hogy alakul. ^^

Pár mostani kép rólam, 
csak, hogy ne felejtsétek el, ki a blog írója. :D WEHEHE
(Akik FB-on ismerőseim, azok nem fognak újdonságot látni :D )





XoXo
Annie


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...