#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. dec. 3.

Téli divatkalauz Ázsia módra


Sziasztok!
Az őszi divatkalauz nagyon sikeres volt nézettségileg, 
úgyhogy gondoltam megírom a téli változatot is, 
mivel nálunk már igencsak beköszöntött a tél. 
Remélem ismét hasznos öltözködési tippeket tudtok begyűjteni a bejegyzésemből! ^_^
Ne felejtsétek megírni kommentben azt, ami a legjobban tetszett,
 és mindenképpen be fogtok szerezni valami hasonlót a télre! :)

Pulcsik/Kardigánok

Ázsiában főleg az oversize pulcsik a népszerűek. 

Átlagosan elmondhatjuk az ázsiai lányokra, 
hogy alacsonyak és legtöbbször vékonyak.
 ( Persze kivételek mindig vannak ) 
Szóval nekik tökéletes ez az oversize pulcsi. 
Rengeteg aranyos mintával találhatunk ilyen fazonokat akár az Ázsia Centerben is. 
A kötöttek is nagyon népszerűek, 
mert a könnyed anyag ellenére mégiscsak melegít valamennyit.
 A kötötteknél főleg a semleges színű és a csíkos a sláger. 
A másik népszerű fazon a kapucnis pulcsik, amik általában meleg béléssel 
(gyakran bundával) vannak ellátva, 
így nagyon jó választás lehet a hideg időre. 
Én személy szerint a kapucni miatt nem hordok ilyen pulcsikat. 
Egyszerűen nem tudom elviselni a kapucnit. :D Idegesít xD 













Poncsók

A poncsók is nagyon népszerűek Ázsiában, mivel, ha fázósak vagyunk, 5 pulcsi után is magunkra tudjuk kapni, lévén, hogy nyitott az egész. 
Rengeteg bohókás stílusú poncsót lehet látni Japán utcáin, a kötöttől a pöttyösig. 
Az elegánsabbak pedig az egyszerű feketére és szürkére voksolnak. 









Norvég mintás pulcsik.

A norvég mintás pulcsik már lassan 2 éve jelen vannak. 
Az ázsiai ruhaboltok listáján még mindig megtalálhatóak, 
szóval mondhatni, hogy töretlen a sikerük télen. 
Szinte bármilyen üzletben találkozhatunk ilyen mintás felsőkkel, táskákkal. 
Ázsia centerben is rengeteg norvég mintás pulcsi van. 
Nekem is van kettő, és nagyon szeretem őket, mert jó melegek. :D








Sálak

Nincs olyan ember, aki ne hordani télen sálat. :D 
Tavaly előtt eléggé elkapott a sál mánia. :D Egyszerűen nem találom a tökéleteset. 
Ami meleg, de nem 5 méter hosszú, és nem fulladok meg benne, 
ha felszállok egy tömött buszra. :D 
Japánban a sláger még mindig az állatminta ( főleg a párduc ) ,
 de nagyon sokan  az egyszínű, hosszú kötött sálakra voksolnak. 






Kabátok

Ázsiában a dupla gombos szövetkabátok idén is hódítanak, 
de szerintem ez így van most a világ minden táján. :D
Én is imádom a szövetkabátokat, mert könnyen találhatunk megfelelő hosszúságút. 
Ha nagyon fázósak vagyunk választhatunk térd alá érőt, 
de vannak kevésbé hosszabb változatok is. 
Én a hosszabb kabátokat részesítem előnyben, mivel nagyon nem bírom a hideg időt, 
és ezek tökéletesen védik a lábamat is. :D 
A street style képeket nézegetve abszolút sláger a tört színek, 
ezen kívül a fekete, piros, barna és végül a tengerészkék. 
Amennyire utálom a telet a hatalmas, nehéz kabátok miatt, 
annyira lettem kabátmániás az elmúlt 3-4 évben. :D 
Minden évben vettem egy újabb szövetkabátot, szóval már lassan nem lesz olyan szín,
 amiből ne lenne szövetkabátom. :D
Ez lehet, hogy azért alakult ki, mert még mindig keresem a kabát nagy "Ő"-t. :D
( Egy szép mályvaszínű, vagy halvány rózsaszín 
még elférne a gyűjteményemben ^_^" )

ö
























5 megjegyzés :

  1. a zöld kabát tetszik nagyon *-* mondjuk barnában jobban tetszene ( a képen igaz ott van kicsibe is de nem lehet annyira normálisan látni ott xD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajam az tök jó kis kabát, mondjuk a nagyon hideg télre nekem már túl rövid lenne. :D

      Ahhj, én most a sötétkék kabátokba vagyok még nagyon belezúgva. :D De nem vehetek még több kabátot >.<

      Törlés
  2. nálam is a sötétkék a favorit szín kabátban és főőleg nadrágban de a mustársárgát is nagyon megszerettem idén :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem még semmilyen sötétkék cuccom nincs, de jövőre tuti beújítok egyet kabátot. :D
      A mustársárga nadrágban nagyon tetszik, de nem találtam még olyan fazont ami jó lett volna. :/

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...