#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. dec. 25.

Mindent a Visual-kei stílusról

Sziasztok!
A visual-kei stílus volt az egyetlen, amiben nagyon nem vagyok jártas és ezért is halasztgattam a stílus komolyabb kitárgyalását az oldalon. :D 
De mivel lassan lassan a japán stílusok végére értem, gondoltam itt az ideje, 
hogy behozzam a lemaradásomat. 
Az egész visual-kei zene történelmét és az összes alfajtáját megtaláljátok mától az oldalon.
( A menüsorban a gyaru mellett találjátok ) 

Ha valami hibát észleltek a stílusoknál, vagy esetleg kihagytam valamilyen alstílust, 
akkor nyugodtan írjatok.  :)




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...