#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. dec. 24.

Top Secret Díj


http://www.darwinconspiracy.com/images/top_secret.gif


Sziasztok!
Cindy-től kaptam egy díjacskát, amit most ki is töltök. ^^
Még egyszer köszönöm szépen Cindy! :)
( http://www.shokobomb.gportal.hu/ )

Szabályzat:
1. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén kell válaszolj a kérdésekre!
3. Összesen 5 személynek kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat visszafelé nem lehet adni!
(annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Kérdések:

Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Enikő a keresztnevem és ritkán becéznek. :D Ha becéznek, akkor simán "Eni" . 

Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Hát tini korom óta nem szoktam zenéken sírni. :D
 ( Max. filmeken ) 

Félsz a sötétben?
Nem. 
( Csak, ha valami brutál szellemes filmet nézek előtte )


Szerelmes vagy valakibe?
Igen, nagyon! <3 :) 


Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Még nem kerültem igazán cikis helyzetbe, azt hiszem. :D 

Gondolatban öltél meg már valakit?
Nem még. :D De ami késik, nem múlik.  

Szerinted a péntek 13.-a szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Nem vagyok babonás, és a 13-as számot kifejezetten szeretem, szóval szerencsét. :D 

Van olyan dolog amit még a szüleidnek sem árultál el?
Van.

Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem.

Kiskorodban sírtál mert szurit kaptál?
Nem sírtam. :D 
Mai napig élvezem a szurikat. xD 

Mit tennél ha hirtelen híres lennél?
Ugyan úgy folytatnám a szokásos hétköznapjaimat.
Valószínűleg a lesifotósokat dobálnám valamivel.. :D

Szoktál álmodozni?
Persze, állandóan.


Járnál Chace Crawforddal?
Nem! xD

Hány gyereket szeretnél? Fiú/ lány, neveik?
Egy lányt. 
Olívia, Noa, Zoé, Elenor nevek tetszenek. 


Adni vagy kapni jobb?
Mindkettő.

Titkom: Hát azt nem mondom el. :D

Bakancslista: Egyértelműen Japán utazás, plusz Mauritiusi nyaralás. <3 *_*

Akik kapják a díjat: 



2 megjegyzés :

  1. "a lesifotósokat dobálnám valamivel.. :D" hát ezen besírtam :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DD
      hát igen, fotósként gyűlölöm, ha engem kapnak lencsevégre. :D Úgyhogy tuti, hogy rámennék arra, hogy halálra idegesítem a sok hülye fotóst. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...