#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. máj. 14.

PopSister magazin Vége / PopSister's End



Sziasztok!
Akik rendszeres olvasók, vagy nagy japán fanatikusok, azok nyilván észrevették, hogy a PopSister magazin 2011 november óta nem jelenik meg, ugyanis az volt az utolsó szám.
Sokáig keresgéltem a megszűnés okát, de a mai napig elég kevés infó kering a neten róla. 
Egy külföldi fórum szerint a magazin fő modellje, Tsubasa Masuwaka kiszállt a magazintól a magánéleti problémái miatt. Plusz vissza szeretne vonulni, és a családjával törődni. 






Ezt annyira nem értem, mert elvileg Tsubasa nemrég jelent meg egy új névvel, a Milky Bunny-val, tehát mindenki valami újdonságot várt tőle, nem pedig visszavonulást. A magazin úgy érezte hogy Tsubasa kiszállásával az olvasókat is el fogják veszíteni, így az újság megszüntetése mellett döntöttek inkább. Az, hogy a Popsister többi modelljét viszontlátjuk-e még valahol az kérdéses, de valószínűleg a Popteen magazinban kapnak helyet. 
( Mert a Popsister és a Popteen úgymond "testvérek" )




Tsubasa amúgy szerintem nektek sminkeseknek, makeup bloggereknek  is ismerős arc, 
mivel a Dolly Wink termékek fő karaktere. 


Ha valaki tud még infót a PopSister megszűnésével vagy akár Tsubasa-val kapcsolatban, akkor várom a kommenteket. :)


2 megjegyzés :

  1. Én is azt olvastam, h visszavonult egy időre. És talán inkább az énekes karrierjével foglalkozik?
    Nem tudom. Én sajnálom, mert olyan szép arca van, h jó ránézni :)

    VálaszTörlés
  2. Én azt olvastam, hogy az énekesi pályáját is szünetelteti egy picit, és a családjára fog most összepontosítani. Hát kíváncsi leszek. :D

    Szerintem is nagyon szép, bár megnézném azért smink nélkül is. Nem tudom eldönteni, hogy a szőke vagy a barna áll-e neki jobban. :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...