#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. máj. 7.

Díjat kaptam - Liebster Blog + nyertem egy csomagocskát


Sziasztok!
Ez a 2. díj amit kaptam a blog történelmében.
 Ezúttal Bogitól, a Lovely Nail Art szerkesztőjétől :) 
A mai napon 2 jó hír is ért, ugyan is a http://lovely-nail-art.blogspot.com blogon 
egy csomagot is nyertem, aminek nagyon örülök. :D
 Főleg a körömrágás elleni körömlakknak.  
( Mert ha ideges vagyok, akkor sajnos mindig a körmöm látja kárát .)

A Liebster díj szabálya szerint 5 dolgot kell elmondanom magamról, amit még nem tudtok rólam. 
Elég sok személyes bejegyzést szoktam írni, úgyhogy nem tudom, hogy tudok-e újat mondani nektek. :D 
Na, de azért megpróbálom. :D


1) A kinder maxikinget úgy eszem, hogy előtte kettészedem. :D 
(mint pl. a pilóta kekszet) >.<
2) Nagyon szeretem a gyerekeket, amit ők meg is éreznek, 
mert minden gyerek előszeretettel szeret rám csimpaszkodni. :D
3) A 2-es válaszból adódóan én korán szeretnék gyerkőcöt. 
Olyan 25 éves koromban. 
4) Még 20 éves korom ellenére is imádok tiniregényeket olvasni. :D
 A könyvtárban is mindig a gyerek részlegről veszek ki könyvet.
 Imádom őket, nem tehetek róla. hehe
5) Szeretem a régi képregényeket. Jelenleg a WITCH magazin régebbi 
képregényeit töltögetem fel egy blogra. 
A neve www.witch-magazin.blogspot.com 
Hátha, valaki elolvasná a sztorit. :D 


A díjat pedig továbbadnám Paphu-nak azaz a 


(Őket nyertem Boginál) ^_^

5 megjegyzés :

  1. fel is iratkoztam :D (remélem kivételesen nem dob le) örök dilemmám volt, hogy Cornelia vagy Hay Lin legyen a kedvencem...még határidőnaplóm is volt Witches:D

    VálaszTörlés
  2. Annie, nagyon szépen köszönöm, h rám gondoltál! Ez kölcsönös ;) :) :$

    VálaszTörlés
  3. legerősebb virágszál: Nekem is volt határidőnaplóm xD egész jó volt, még most is tetszik. Imádok ilyenekbe írni. :D Nekem egyértelműen Irma volt a kedvencem. Bár most már Hay Lin a fav. :D


    Paphu: Szívesen ;)

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...