#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. máj. 7.

Catrice - Infinite Matt up to 18h Make Up alapozó - Teszt




Sziasztok!

Ezeket a képeket már régebben megcsináltam, csak nem jutottam el odáig, hogy bejegyzés formájában is megjelenjen. :D  A tesztalanyunk egy Catrice mattosító alapozó. 
Az én arcom nagyon könnyen kifényesedik, úgyhogy nagyon vártam már ezt az alapozót, hogy megvegyem. A Photo Finish alapozóval is szemezgettem, de végül is erre esett a választásom.

Az alapozó egy jó minőségű üvegből van, nem kelt gagyi alapozó hatást már a csomagolása sem. Az adagolója pumpás, ami szerintem jó megoldás, csak sajnos a pumpával nagyon nehezen lehet szabályozni az alapozó mennyiségét, mert mindig ugyanannyit adagol egyszerre.
 ( A Loréal-nál a pumpa sokkal lazább, pici mennyiséget is ki lehet nyomni )
 Olajmentes, ami zsíros bőrűeknek nagyon jó. És van benne Shine-control is. Wáow.
Én a 010-es beige árnyalatot vettem meg, mert nagyon világos bőröm van, bár most, hogy jött a jó idő talán egy picit világosabb is az eredeti bőrszínemnél, de ez engem nem zavar. Elvileg 18 óráig marad fent, ami persze csak jól mutat az üvegen, de kicsit sem fedi a valóságot. :D
Az alapozót amúgy a Müllerben vettem 1899Ft-ért.
 Ennyi pénzért 30ml-t kapunk, ami szerintem egy jó ideig elég is lesz nekem.  

Maga az alapozó sűrűbb állagú, egyáltalán nem folyós. Szerintem ecset nélkül is szépen el lehet dolgozni. 
( Persze ecsettel és szivaccsal szebb a végeredmény )
Végre a szín sem sárgás, mint az alapozók 80%-a, úgyhogy ezért EXTRA plusz pont jár neki. :D 
A képeket még a "kirágyásodásomkor" csináltam, úgyhogy szerintem jól látni, hogy a piros gyulladt foltokkal elég jól megbirkózik. ( Amire havonta egyszer nagy szükségem van >.< )
Az alapozónak nagyon jó illata van :D ez benne a kedvencem. Nem tudom mihez hasonlítani az illatot, de nem tolakodó, hanem olyan "üdeség" árad belőle. :D
A mattosításról pedig annyit, hogy akinek nem fényesedik ki a bőre 1 óra alatt, akkor neki tökéletesen megfelel, de a zsírosabb bőrűeknél sajnos szükség van az újrapúderezésre.
 ( A Loréal alapozója jobban teljesített nálam a mattosításban.)
Nálam úgy 1 - 1,5 óráig tartott ki fényesedés nélkül, de ennek ellenére az alapozó a helyén maradt. Úgyhogy egy kis púder és meg van oldva a gond. 

Az ára elég kedvező, úgyhogy szerintem újra fogom vásárolni, mert összességében meg vagyok vele elégedve. Sajnos tudom, hogy az én bőröm az extra fényesedős fajta, úgyhogy ezért 
nem húznám le negatív irányba ezt az alapozót. :) 
Nekem tetszik, mert nagyon jól fed, úgyhogy aki gondolkozik
 ezen az alapozón, annak bátran ajánlom. 
Az összetevőknek nem árt persze utánanézni.
 ( Ezt főleg az érzékeny bőrűeknek mondom )

Ti kipróbáltátok már ezt az alapozót?
Mi a véleményetek róla?

És most jöjjenek az Előtte - Utána képek. 


 (Előtte - Utána)





6 megjegyzés :

  1. Én egy ideje gondolkodom ezen az alapozón és eddig még nagyon rosszat nem olvastam róla, sőt összességében inkább jókat. Azt hiszem, ez lesz a következő, amit kipróbálok.

    VálaszTörlés
  2. :) én is más blogon látott tesztek alapján meg a Krémmánia alapján vettem meg nyugodt szívvel. :)
    Amúgy tényleg jó kis alapozó, mindenképpen ajánlom. Már, ha nem száraz a bőröd. :)

    VálaszTörlés
  3. Normál bőröm van. Se nem száraz, se nem zsíros. Azt hiszem szerencsés vagyok. :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, egy igazi mázlista vagy. :D
    Soha nem lesz normál bőröm szerintem. :D

    VálaszTörlés
  5. Én is gondolkozom ezen az alapozón, csak nem tudom eldönteni, melyik árnyalatot vegyem :/

    VálaszTörlés
  6. A Rossmann üzletekben van kint teszter, próbálgasd ki őket. :) Ajánlom hogy oldalt a nyakad közelébe kend fel és akkor látni fogod, ha eltér a bőrszíned az alapozó színétől.
    Én sokszor belecsúsztam a hibába, hogy az arcom közepére vittem fel, úgy jó is volt, de a nyakamnál meg látszódott, hogy sajna sötét színt választottam és maszk hatása lett ezáltal. De most már jobban figyelek :)

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...