#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. máj. 10.

Heti Beszámoló + The Body Shop csomagot nyertem + Díj

Sziasztok!
Mostanában elég sok időm megy el a sulis cuccok pótlásával. Az utóbbi 3 hétben ugyanis elég ritkán voltam bent. Egyrészt betegség miatt, utána pedig családi dolgok miatt. Páromnál is voltam párszor és ott ugyebár nem tudom szerkeszteni a blogot, csak válaszolni az email-ekre / kommentekre. 


Nemrég írtam, hogy A Lovely Nail Art játékán nyertem egy csomagot, és most ismét nyertem a MAKEUP/SMINK facebook oldalán egy The Body Shop -os ajándékcsomagot. Nagyon örültem neki, mert elég szerencsétlen típus vagyok a szerencsejátékok terén. Én még a tombolán se nyertem soha semmit, csak egy ceruzát max. xD 
 Amúgy egy hajápoló szettet kaptam, (magyarul sampon + balzsam :D balról az 1. csomag ) 
 kíváncsi vagyok, hogy mit tud. Interneten nem sok teszt van fent a Body Shop-os samponokról, balzsamokról, úgyhogy ígérek majd nektek egy tesztet róla, ha megérkezik.



A másik örömhír, hogy megint kaptam egy díjat, ezúttal Titanillátólhttp://strawberrycheeksanddenimeyes.blogspot.com blog szerkesztőjétől. 
A díjjal kapcsolatban annyi, hogy nagyon örülök minden ilyen dolgoknak, mert legalább van értelme annak amit csinálok. :) A másik pedig, hogy most nem szeretnék új post-ot nyitni csak a díj miatt, mert már elég sok személyes dolgot tudtok így is rólam, úgyhogy még egyszer köszönöm Titanillának. :) 
A kezdő bloggereknek adnám tovább a díjat. Meg mindenkinek akinél fel vagyok iratkozva. :D


Holnaptól kezdődik ugyebár a Joy vásárlási láz. Engem ugyan annyira nem hozott lázba, mert csupa olyan üzlethez vannak kuponok ahol minden nagyon drága. Én hiányolom belőle a Pimpkie, New Yorker, H&M vagy legalábbis egy normális DM vagy Rossmann kupont. Már van is tervem, hogy mit szeretnék venni. De ezt majd csak a következő bejegyzésben árulom el. :)


Barátommal tegnap elmentünk a Bosszúállók című filmre. Én még az előzetesét se láttam, úgyhogy nem tudtam, hogy mire számítsak. :D Szerencsére kellemesen csalódtam, mert iszonyat jó kis film. Nagyon sokat röhögtem rajta. :D A Sherlock Holmes-ból jól ismert Robert Downey Jr.  hozta a szokásos formáját. :D Egyre jobban kezdem megkedvelni ezt a színészt. 
Ti láttátok a filmet? 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...