#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. máj. 10.

Joy vásárlási láz - Kívánságlista

Sziasztok!
Mint írtam az előző post-ban is, holnap újra indul a Joy vásárlási láz. Szerintem a Glamour-os kuponok sokkal jobbak voltak, itt csak kb. 4 kupont vágtam ki, amit lehet, hogy fel fogok használni. Első utam holnap a Müllerbe lesz suli után, a barátnőmmel, Emivel. Majd szombaton folytatjuk az utunkat az Aréna Plázába. Itt főleg a Tally Weijl és a The Body Shop izgat minket. :D A Body Shop nyitása alkalmából igazán lehetett volna valami kupon. >.< grr... 

Az én kívánságlistám a következő:

Müllerben

Essence korrektor
Folyékony korrektor, Eminek is ilyen van és
 szerintem nem rossz. 



 Körömlakklemosó 
Elvileg körömápoló hatással :D 


 Színezett hidratáló krém pattik ellen.
( Tudom, hogy már megvettem a MySkin színezett hidratálóját, de kíváncsi vagyok erre is,
 főleg mert elvileg pattanások ellen is jó. )


 Essence SOS spot killer 
ecsetes patti eltüntető
( Ez 1 hónapban egyszer jól jöhet >.< )


Erről a színtelen púderről csupa jókat hallottam. Sajnos néhány púderemnek elég 
erős színe van, úgyhogy erre most nagy szükségem van.
 Kíváncsi vagyok rá. 


Tally Weijl


Rövidnadrágot is szeretnék, mindenféle színben.



Napszemüveg. 
Nem pont ilyet szeretnék, de mindenképpen kell egy, ami végre jól is áll.
Egyelőre nem találtam meg az igazit :(




Hát nekem ennyi lenne a kis listám. 
Remélem be tudom szerezni a dolgokat, mert 2-3ezer ft-nál 20% minusz azért nem mindegy. :) 
Ti fogtok vásárolni valamit a Joy napok alatt? 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...