#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. máj. 1.

Miért tűntem el?

Sziasztok!
Több, mint 1 hete nem írtam. Ne haragudjatok, hogy ennyi napot kihagytam, de mostanában minden nagyon összejött. 
1 hétig betegeskedtem otthon, úgyhogy nagyjából a napjaimat alvással és olvasással töltöttem. Aztán ugye jött a 4-5 napos szünet és nem voltam itthon, mert a páromnál voltam, meg hétvégén szülinapozni.
 Most már szerintem hamarosan minden visszatér a régi kerékvágásba, bár holnap is megyek dokihoz, de, ha minden igaz, akkor végre ráérek frissíteni. Kicsit elmaradtam az áprilisi újságokkal, úgyhogy igyekszem feltöltögetni nektek. :)
A nővéremék is most jöttek haza Londonból, úgyhogy pár napig nálunk vannak a fél éves pici lányukkal Anabellel. :) 

Lesz pár Haul-os post is, mert végre megtört a jég és én is belevetettem magam az Yves Rocher törzsvásárlói közé. :D Aztán voltam H&M-ben is. Alig vettem valamit, de jó sok pénzt ott sikerült hagynom. Hehe
Aztán még lesznek tesztek. Ugyanis ígértem egy Catrice alapozó tesztet, amikhez a képek már készen voltak még aznap, amikor kértétek, hogy legyen belőle teszt, csak hát akkor lettem beteg és nem volt kedvem itt ülni és írni róla. Minden pótolva lesz ne izguljatok! :D



A másik nagy hír, hogy a Sweetsation therapy cégtől kipróbálhatok egy terméket. Méghozzá a Crazy Rumors márkától egy ajakszínezőt. ( Megjegyzem nagyon szimpatikus a cég, igazán aranyosak voltak, hogy gyorsan  visszaírtak, és nem rögtön azzal jöttek a blogom címéből adódóan, (Japán trend) hogy ez nem "Beauty blog". Hát akkor mi, ha nem az? :D ) 
Én amúgy a Coral színt választottam. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, soha nem használtam még hasonlót. Ha olyan amire gondolok, akkor szerintem tetszeni fog. Szeretem az ilyen színezett hidratálós dolgokat. :)
Szóval róla is lesz majd teszt. 



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...