#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. máj. 16.

Érdekesség: Japán a Google Earth-ön + képek



Sziasztok!
Rég volt már érdekesség post Japánról, de úgy vettem észre a statisztikából, hogy szeretitek ezeket a bejegyzéseket. :)  Mai nap a Google Earth-ről lesz szó. 
Valamiért sohasem rajongtam a földrajz tantárgyért. Ami érdekes volt számomra, azt tanulás nélkül is megjegyeztem, ami nem érdekelt, azt meg nagy nehezen bemagoltam.
 ( Mivel ált. suliban az igazgató volt a föci tanár kénytelen voltam.  :D ) 
Ennek ellenére sosem kaptam földrajzból jó jegyeket. Valamiért nem tudtam megjegyezni, hogy az a hegy meg ez a domb meg az a tó hol található. Ezért a vaktérképes feladatoknál szinte mindig elbuktam. :D 
(A " valaki jöjjön ki és mutassa meg a térképnél hol van ...... " mondat mindig rettegéssel töltött el. ) x'D
A földrajzhoz való viszonyom még a középsuliban sem változott meg. 
4 évig volt földrajz tárgyunk, csak itt most már  a gazdaság részét vettük javarészt, ezt meg még 
inkább nem kedveltem. >.<
Röviden tömören, amennyire utáltam a föcit, épp annyira imádok a Google Earth-ön különböző helyeket megnézni, utánanézni. A Google Earth a net egyik legjobb találmánya szerintem. :D
Egyszerűen imádom. Mondanom sem kell, hogy fő célpont Japán szokott lenni. Imádom tanulmányozni. Nagyon szép képek vannak, és még 360°-os körbenézési lehetőségek is vannak a képeknél. 
Én ezekből hoztam nektek pár érdekes és szép tájképet.
Érdekesség, hogy nagyon sok animében létező helyszíneket láthatunk.
 Megfigyeltem, hogy általában szép kidolgozású animéket nézek leginkább. Szeretem, hogy az alkotók igyekeznek nem elhanyagolni a környezet (jól) megrajzolását. Nagyon sok gyönyörű anime van. Ilyen pl. a  5 centimeter per second című anime.  Egyszerűen csodálatosak a hátterek. A másik pl. a Garden of Sinners, ami egy horror anime, de az effektek és a környezet itt is nagyon jól meg van csinálva. 
És még egy utolsót kiemelnék, a Beyond The Clouds nevű animét. :)

A képeket úgy rendezgettem, hogy amelyik animéből találtam hasonló helyet, azt aláraktam. )

Ti szoktátok használni a Google Earth-öt?


( 5 centimeter per second anime)







 ( 5 centimeter per second anime)






 ( 5 centimeter per second anime)

 ( 5 centimeter per second anime)



 ( 5 centimeter per second anime)



( 5 centimeter per second anime)

( 5 centimeter per second anime)








(Garden of Sinners Anime)



(Garden of Sinners Anime)

(Garden of Sinners Anime)







( Honey and Clover anime )







( 5 centimeter per second anime)












 ( Shiokaze Park, Gundam robotokkal )

























 ( helyes csillag alakú Park ^_^ )






( 5 centimeter per second anime )






2 megjegyzés :

  1. Nagyon szép egyik másik..:) Egyszer de elmennék egy cseresznyevirágos parkba... :) valami gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Én megfogadtam magamnak, hogy nem halhatok meg úgy, hogy ezt ne lássam élőben. :D
    Sajnos cseresznyevirágzáskor a legdrágábbak a Japán utak. :(

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...