#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. máj. 28.

Heti beszámoló


Sziasztok kedveskéim!
Kicsit eltűntem, de ezt ráfogom a hosszú hétvégére. :D Pénteken már a drága páromnál voltam és csak most értem haza nemrég. :) 
Igazi vasárnapos hangulat uralkodik mindenhol.
Nálunk már nagyon nagyon kezd beborulni az ég. Most még a szokásos fullasztó meleg van, amit valószínűleg egy jó kis zuhé fog felváltani. Úgyhogy, ha mindenki estére hazakényszerül az eső miatt, akkor élvezzétek a májusi magazinokat, amit hamarosan fel is töltök nektek. :) Remélem még június előtt sikerül feltöltenem az összes májusi számot. *.*




A héten (vagy múlt héten?! ) megérkezett a The Body Shop-os nyereményem, amit a SMINK/MAKEUP blogon nyertem. :) Nagyon örültem neki. Eddig még nem próbáltam ki se a sampont, se a balzsamot. Igaz már nagyon furdal a kíváncsiság, de nemrég vettem pár Kallos balzsamot, amik most tesztelésnek vannak kitéve. :D
Hamarosan tesztet is írok róluk, de egyenlőre még elhasználom őket. :)



A másik újdonság, hogy jelenleg nem orrkarikám van, hanem csak egy sima pötty. :D Ez nálam nagy áttörés, mert az orrkarikámtól már több, mint 3 éve nem váltam meg. Kicsit fura, mert állandóan szúr, az orrkarika ilyen szempontból sokkal fájdalommentesebb dolog. Barátom azt mondja, hogy orr karika jobb volt, mások szerint jobb a pötty. :D Hát nem tudom, majd cserélgetem őket. hehe



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...