#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. jan. 21.

Vasárnapi személyes - "Gyaru" meet + képek


Sziasztok!
Sok dolog történt az elmúlt 1-2 hétben. 
Sajnos múlt héten ki kellett hagynom a vasárnapi bejegyzést. 
Nem nagyon volt hozzá kapacitásom, hogy az állandóan 
lefagyó gépet még nyúzzam a vasárnapi bejegyzéssel. :D 
Hamarosan visszakapom az új gépem, mivel elvileg már készen van és megint 
minden nagyszerűen működik rajta, 
úgyhogy alig várom, hogy lefagyás nélkül tudjak ismét blogolni. :D


Piszok nagy mázlista voltam nemrég, ugyanis FB-on láttam az egyik ismerősöm kiírását, 
hogy ingyen kapott egy új 6. generációs Ipodot. :D Gondoltam rákérdezek, 
hogy s mint ezzel a dologgal, ugyanis pont mp3 hiányban szenvedtem és nem tudtam reggelente hallgatni a Morning Show-t. >.<
Aztán mondta, hogy az 1. generációs Ipodok hibásak ezért visszahívják őket, 
és lecserélek erre az érintőképernyős miniatűr 8 gigás Ipodra. Ami nekem nagyszerű,
 mert a régi Ipodom csak 2 gigás volt. :D Höhö. Úgyhogy be is vittem és 
2 nap múlva mentem is az új Ipodért. 2 napja használom még csak, 
mivel a régi Ipod töltőm elromlott és nem tudtam feltölteni. Most hétvégén mentünk el kábelt venni. 
Elsőnek az Auschan-ba mentünk, de ott csak 2300 Ft-ért volt,
 aztán átmentünk a Tesco-ba és megláttam 999Ft-ért az Ipod részlegen.
 ( Mellesleg a kinti Planet GSM-ben 3 ezer volt az  Ipod USB) >.< 
Na mindegy, szóval sikerült megvenni egy ezresért, és most örül a fejem. :D 
Nah jó egy momentumot kihagytam. :D 
Ugyebár 999Ft volt kiírva a kábelre, és amikor mentünk kifizetni 1999Ft-ot mutatott a gép. 
Nem hittem a szememnek. Tudtam, hogy nem lesz ez ilyen egyszerű vétel. 
Túl szép volt, hogy igaz legyen. 999Ft-ért Ipod kábel. höhö.. :D 
Aztán visszavittem a vevőszolg.-hoz. Odavezettem a hölgyet, hogy megmutassam, 
hogy én ennyi pénzt akartam kiadni érte, mert ennyi van kiírva,
 de mégis 2 ezret kell fizetnünk mert a gépbe meg annyi van. 
Aztán mondta, hogy jóóó, hát akkor fizessem ki a 2 ezret és hozzam vissza
 a blokkot és visszaadja a különbözetet. Örültem mint majom a farkának. 
Ráadásul kaptam egy A4-es oldalnyi bocsánatkérő "egyen-levelet"  
plusz egy kis 200 Ft-os egész évben levásárolható Tesco kupont. :D 
Úgyhogy, ha úgy vesszük csak 799Ft volt a kábel. Yesss.. muhahha



Aztán most múlthét pénteken volt egy "gyaru" meet.
 Azaz a csoportunk tagjaival volt egy kis találkozó. 5-en voltunk, 
de nagyon jól éreztem magam szokás szerint. :D Ment az idétlenkedés, meg a Müllerezés. :D 
Mindenki vett ilyen Bebe márkájú pici testápolót, mert cuki rózsaszín csomagolása volt. 
Több fajta volt, Hello Kittys, Szívecskés  Masnis. Nekem a masnis tetszett a legjobban, 
de nem vettem meg, mert felhalmoztam egy csomó kézkrémet, és alig tudom elhasználni őket. :D
 Pedig még a párocskámnak is adtam egy krémet, mivel neki baromi száraz a keze, 
úgyhogy rászoktattam, hogy kenegesse. :D Höhö. 
Mondta, hogy kiröhögték, hogy szívecskés Nivea krémmel mászkált, 
ami ráadásul kövekkel van kirakva. >.< 
Unatkoztam, és gondoltam jól fog kinézni, ha a szívet csillogós kövekkel kirakom. :D 
Jaj, olyan cukik voltak ezek a kézkrémek, hogy lehet, hogy visszamegyek egyért. :D 
Végül is csak 199Ft egy darab. :D  Megéri. 


A talira Kaorin elhozta a japán magazinjait, amit még Japánban vett, meg kapott. 
Ne tudjátok meg milyen jó érzés volt azokat a magazinokat lapozgatni élőben, 
amiket nap, mint nap feltöltök az oldalra. :D Hujujujj. 
Sokkal minőségibb még az újság papírja is, nem úgy, mint az itthoni magazinoknak. 
Erről jut eszembe, Dóri a csoportból tegnap előtt szólt, hogy megérkeztek a rendeléseim. 
Szóval hamarosan én is műszempillával nyomulhatok. :D 
Már csak a lila lencsémnek kéne megérkeznie, de az még lesz vagy 2-3 hét, 
mert még csak múlt héten tudtuk leadni a rendelést. De legalább meg van rendelve, 
szóval nagyon megy az izgulás, hogy milyen lesz. 
Szerencsére én már 4 éve jártas vagyok a kontaktlencse viselésben, 
úgyhogy nekem ebből a szempontból nem lesz semmi újdonság. 
Csak az, hogy sötét lesz a szemem, az tök király. :D 
Végre nem a megszokott ijesztő világoskék. :D 
A kövi lencserendeléskor viszont barnát szeretnék. 
Mindenképpen ki szeretném próbálni, 
hogy hogy állna a barna szemszín. :D Imádom. 



Úgyhogy most már eggyel közelebb kerültem a "gyaru" életformához. :D 
Jaj a frufrummal nem tudok mit kezdeni.
 Bal oldalt tök jól beáll, de jobb oldalt meg össze vissza kunkorodik, h
hiába vágtam már tök rövidre. >.<

És nektek hogy telt a hétvégétek? :)

XoXo
Annie


2 megjegyzés :

  1. Nálunk hétvégén "beütött" a gazdagság :D Szüleim mindent bevásároltak, sose volt még ennyire tele a hűtő :D Azt se tudom mit egyek már 3 napja.
    Szombat este hambit is csináltunk, amit nagyon régen csináltunk otthon :) Aztán megnéztem A hobbitot.. IMÁDTAM!!! Isteni lett! Úgyhogy nagyrészt evéssel és filmezééssel ment le ez a hétvége :) Azt várom, hogy végre újra szorgalmi időszakom legyen és kimozduljak itthonról!! >.<

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj ilyen itt is volt nemrég. Anyum beszabadult az Aldi-ba és egy csomó nasit vett. Azt sem tudtam, hogy hova nézzek, annyi minden volt. :D Mára persze elfogyott minden. xD
      Barátom is látta a Hobbitot, elvileg jó volt. Engem annyira nem érdekel, mert nem szeretem a gyűrűk urát. :D xD

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...